کد خبر : 1843479 | 22 شهریور 1401 ساعت 10:24 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

ایران – قرقیزستان؛ شاگردان مرفاوی به دنبال صعود

تیم جوانان ایران که برای حضور در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های جوانان آسیا به شهر بیشکک سفر کرده امروز در اولین دیدار برابر تیم میزبان صف‌آرایی می‌کند.

ایران – قرقیزستان؛ شاگردان مرفاوی به دنبال صعود

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی در تورنمنت کافا نشان داد صمد مرفاوی با وجود فرصت کمی که در اختیار داشت تیم خوبی را برای این رقابت‌ها آماده کرده است و می‌توان به صعود این تیم حتی به جام جهانی جوانان امیدوار بود.

بازی امروز ایران برابر قرقیزستان از آنجایی که در شهر بیشکک برگزار می‌شود با حضور پرشور هواداران تیم میزبان همراه خواهد بود. در چنین شرایطی اگر شاگردان صمد مرفاوی در دقایق ابتدایی کنترل بازی را در دست بگیرند و به دور از فوتبال احساسی بازی را مدیریت کنند، با گذشت زمان قادر به اجرای برنامه‌های تاکتیکی و در نهایت گلزنی برای پیروزی خواهند بود.  پیش‌بینی می‌شود، قرقیزستان با توجه به حمایت تماشاگران روی به بازی تهاجمی بیاورد.

بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های جوانان آسیا در 10 گروه برگزار می شود که تیم های اول به همراه 5 تیم برتر دوم به دور نهایی بازی ها صعود می کنند. دور نهایی بازی ها در ازبکستان برگزار می شود و طبق معمول تیم میزبان بدون کسب مجوز صعود در بازی های مقدماتی می تواند در این مسابقات حاضر باشد. از 16 تیمی که به دور نهایی جام ملت ها راه پیدا می کنند چهار تیم برتر راهی مسابقات جام جهانی جوانان در سال 2023 خواهند شد که با حضور 24 تیم در اندونزی برگزار می شود.

ایران در شهر بیشکک علاوه بر مسابقه با تیم میزبان با تیم های امارات و برونئی هم مسابقه خواهد داد.

دیدگاه‌ها