کد خبر : 1843483 | 22 شهریور 1401 ساعت 10:53 | 9.5K بازدید | 9 دیدگاه

امیدوارم پرسپولیس را شکست بدهیم

آریاکیا: خوشحالم که تی‌تی‌ها تشویقم می‌کنند

پوریا آریاکیا، مدافع تراکتوری‌ها، می‌گوید در بازی پرسپولیس تیمش باید بسیار کم اشتباه ظاهر شود.

آریاکیا: خوشحالم که تی‌تی‌ها تشویقم می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، پوریا آریاکیا، مدافع خوش تکنیک تی‌تی‌ها، در گفتگو با ورزش سه در رابطه با پیروزی اخیر تیمش مقابل صنعت نفت عنوان داشت: بازی مقابل صنعت نفت برایمان سخت بود چون تیم دونده و پرتلاشی هستند و حتی اوایل بازی روی تیم ما فشار آورده بودند. تیم قابل احترامی هستند و یکی دو موقعیت هم داشتند که خدا را شکر گل نشد چراکه چنین‌ تیم‌ هایی وقتی گل بزنند، سخت گل می خورند. خوشحالم که روز خوب ما بود و خدا به ما نظر کرد و توانستیم برنده باشیم.

وی راجع‌به صحبت سرمربی آبادانی‌ها که اعتقاد داشت گل تراکتور در شرایط آفساید به ثمر رسیده نیز توضیح داد: واقعیت این است که من دقیق نمی‌دانم چراکه دقایق پایانی بازی بود و خیلی دقت نکردم. در کل فوتبال ایران خیلی وقت است که درگیر این مشکلات است و تا VAR نیاید همین است.

آریاکیا درباره اینکه تیمش سه هفته‌ای است که گل نخورده نیز اظهار داشت: بیشتر تمرکز آقای بردیف روی کارهای دفاعی تیم است و اینکه اول گل نخوریم. در این دو هفته هم با کم اشتباه بودن مدافعان‌مان و البته دروازه‌بانی خوب اخباری توانستیم کلین شیت کنیم که اتفاق مبارکی است.

1744652

مدافع چپ سرخ‌پوشان در رابطه با اینکه در این مدت روابط خوبی با پرشورها پیدا کرده و در روزی که نیمکت نشین هم بود مورد تشویق قرار گرفت نیز گفت: از همان روزی که آمده‌ام هواداران تراکتور به من خیلی لطف داشته‌اند چه در فضای مجازی با پیام‌های پرمحبتی که فرستادند و چه در ورزشگاه. این بازی هم اوایل و هم اواخر بازی تشویق شدم که حس خیلی خوبی داشت و از تک تک آن ها متشکرم.

وی در رابطه با اینکه این بازی نیمکت نشین بود نیز اظهار کرد: فکر نمی کنم هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال باشد ولی با این حال تمام سعی خودم را می کنم که هر وقت از من استفاده شد، با تمام توان و تلاش بازی کنم و به نظر سرمربی هم احترام می گذارم.

آریاکیا در پایان در رابطه با بازی سخت تیمش پس از فیفادی مقابل پرسپولیس نیز گفت: بالاخره بازی در ورزشگاه آزادی دشوار است و جای اشتباه نیست. تیمی هستند که از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده می کنند و باید خیلی کم اشتباه باشیم. امیدوارم این بازی روز خوب تراکتور باشد.

دیدگاه‌ها