کد خبر : 1843516 | 22 شهریور 1401 ساعت 12:30 | 29.7K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم تاج به تیم امید رسیدگی بیشتری کند؛

قربانی: مورایس خواست به سپاهان بیایم و جدا شدم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید مورایس با شناختی که طی هفته‌های گذشته به دست آورده، روند تیم را در هفته‌های بعدی بهبود خواهد بخشید.

قربانی: مورایس خواست به سپاهان بیایم و جدا شدم

به گزارش "ورزش سه"،  محمد قربانی، بازیکن جوان فوتبال ایران که فصل گذشته در نساجی مازندران حضور داشت در نهایت در لحظات آخر تصمیم گرفت به سپاهان بپیوندد.
قربانی که در تیم امید ایران هم حضور دارد، درباره تصمیم خود برای انتخاب تیم پرمهره سپاهان که کار او برای بازی کردن را سخت کرده، در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" بیان کرد: جا دارد از باشگاه نساجی مازندران و شخص آقای حدادیان برای تمام زحمات‌شان تشکر کنم. پیوستن من به باشگاه سپاهان به خواسته آقای مورایس بود و طبق صحبت‌هایی که با ایشان داشتم تصمیم گرفتم از نساجی جدا شوم. درنهایت هم دو باشگاه به توافق رسیدند و انتقال انجام شد. تاریخچه باشگاه سپاهان مشخص است؛ یک باشگاه حرفه‌ای که نیاز به تعریف ندارد. سپاهان یکی از بهترین و پرافتخارترین باشگاه های ایران است.
او در مورد اینکه چرا در چند بازی پایانی سیر سپاهان نزولی بوده ادامه داد: نتایج این چند بازی آخر خوب نبود‌ و این را قبول دارم اما باید بگویم که واقعا موقعیت های ما به گل تبدیل نشده و کمی بدشانس بودیم و این خود یکی از دلایل چند مساوی اخیر ما است. در بازی های اخیر موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد که هواداران عزیز ما ناراحت شدند و طبیعی هم هست. ما سپاهانیم و آنها از ما می‌خواهند که انشالله در ادامه فصل بتوانیم خوشحال‌شان کنیم؛ ما هم تمام تلاش‌مان را برای محقق کردن این موضوع به کار خواهیم گرفت.

1744690
این بازیکن درباره کار سختی که با حضور مسعود ریگی و محمد کریمی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد، بیان کرد: در پستی که من بازی می کنم مسعود ریگی و محمد کریمی هم هستند که هر دو از بازیکنان با تجربه و با کیفیت فوتبال ما هستند. رقابت خوبی در کنار رفاقت با همدیگر داریم.
بازیکن تیم امید ایران در مورد تجربه کار با مورایس توضیح داد: به نظرم رزومه ایشان با توجه به باشگاه‌هایی که بوده و قهرمانی‌هایی که کسب کرده کاملا مشخص است. ایشان از مربیانی است که سبک خودش را دارد و به نظرم با توجه به شناختی که در شش هفته گذشته به دست آورده می تواند به موفقیت دست پیدا کند.
سوال بعدی از قربانی درباره تیم‌هایی بود که مدعی کسب قهرمانی مسابقات هستند و او در واکنش به این سوال بیان کرد: با کیفیتی که در لیگ دیده می‌شود به جز سپاهان که همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است، به نظرم استقلال، پرسپولیس، فولاد و گل‌گهر  هم جزو مدعیان هستند.
قربانی در پایان در مورد شرایط تیم ملی امید افزود: فعلا اردویی نداریم و چیزی مشخص نیست و آقای مهدوی کیا تصمیم نگرفته است. ولی با آمدن آقای تاج امیدوارم رسیدگی به تیم امید بیشتر شود و بتوانیم تیم خوبی را آماده مسابقات مقدماتی المپیک کنیم.

دیدگاه‌ها