کد خبر : 1843520 | 22 شهریور 1401 ساعت 12:43 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

برای امامی‌فر معاون انتخاب کردند

مورد عجیب مدیر منصوب عزیزی‌خادم در مرکز فوتبال!

انتصاب معاون مرکز ملی فوتبال از سوی دبیر کل فدراسیون موجب ناراحتی علیرضا امامی‌فر مدیر این مرکز شده است.

مورد عجیب مدیر منصوب عزیزی‌خادم در مرکز فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا امامی‌فر، ملی‌پوش سابق فوتبال، در زمان ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم در فدراسیون حکم مدیریت مرکز ملی فوتبال را دریافت کرد و تاکنون در این سمت ماندگار شده است.

حالا اما یک اتفاق عجیب باعث ناراحتی امامی‌فر شده است؛ دو روز پیش بود که داوود پرهیزکاری دبیرکل فدراسیون فوتبال طی حکمی سعید قاسمی را به عنوان معاون مرکز ملی فوتبال منصوب کرد و این در حالی است که هرگونه انتصاب در زیر مجموعه مرکز ملی فوتبال باید با نظر علیرضا امامی‌فر مدیر این مجموعه باشد.

انتصاب معاون مرکز ملی فوتبال در شرایطی که تکلیف امامی‌فر از سوی مدیران فدراسیون روشن نشده، موجب ناراحتی این مدیر شده است. ملی‌پوش سابق فوتبال ایران طی نامه‌ای به روسای فدراسیون ناراحتی خود را از حکم دبیر کل برای سعید قاسمی بدون اطلاع مدیر مرکز ملی فوتبال اعلام کرده است.

مدیران فدراسیون فوتبال حتی هنوز مدیر جدیدی نیز برای مرکز ملی فوتبال انتخاب نکرده اند و انتصاب معاون این مرکز عجیب به نظر می‌رسد.

امامی‌فر در این خصوص گفته است: «در پاراف نامه‌ای به من مراتب را جهت تغییر و تحول اعلام کرده‌اند. در صورتی که رئیس مرکز ملی فوتبال هستم و تکلیفم را مشخص نکرده‌اند. می‌توانستند پایان همکاری را اعلام کنند. حالا که این کار را نکرده‌اند، بنده استعفا نمی‌دهم. اگر من را نمی‌خواهند، باید نامه رسمی بدهند و سپس معاون را بگذارند.»

دیدگاه‌ها