کد خبر : 1843552 | 22 شهریور 1401 ساعت 16:22 | 13.8K بازدید | 9 دیدگاه

فلیکس ماگات:

شک ندارم بایرن مونیخ باز هم قهرمان خواهد شد

فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اطمینان دارد این تیم دوباره فاتح بوندسلیگا خواهد شد.

شک ندارم بایرن مونیخ باز هم قهرمان خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در یک دهه اخیر فاتح بلامنازع فوتبال آلمان و بوندسلیگا بوده و حتی یک بار نیز به رقبای خود اجازه فتح عنوان قهرمانی را نداده است. شروع نسبتا متزلزل و کسب سه تساوی متوالی در فصل جاری باعث شده برخی تصور کنند این روند تکراری بالاخره قطع خواهد شد. اما فلیکس ماگات معتقد است در مجموع 34 هفته، هیچ تیمی در بوندسلیگا قدرت مقابله با بایرن مونیخ را نخواهد داشت.

1744741

فلیکس ماگات گفت: "بایرن مونیخ در این فصل دوباره قهرمان بوندسلیگا خواهد شد و من در هر مصاحبه روی این حرفم تاکید می کنم. هیچ باشگاه دیگری در بوندسلیگا در 34 هفته قادر به برابری با بایرن مونیخ نیست. شروع این تیم در بازی مقابل فرانکفورت فوق‌العاده بود. نمی‌توان انتظار داشت یک تیم در هر مسابقه ای چنین عملکردی داشته باشد. 100 دلیل وجود دارد که ممکن است در طول یک فصل یک بازی با نتیجه تساوی به اتمام برسد و بایرن مونیخ نیز در این فصل نمی تواند در تمامی دیدارهای خود به سه امتیاز دست یابد.

اما این اتفاق نیز وضعیت نهایی را تغییر نمی‌دهد و موقعیت بایرن در بوندسلیگا همچنان حفظ خواهد شد. البته در سال 2009 ما توانستیم با ولفسبورگ قهرمان فصل شویم، زیرا در آن مقطع باشگاه بایرن مونیخ مشکلات داخلی فراوانی داشت. اما در فصل جدید بایرن در بین تیم های مدعی قوی تر شده است و شرایط این تیم به دلیل امکانات مالی، بسیار بهتر از بقیه است."

دیدگاه‌ها