کد خبر : 1843555 | 22 شهریور 1401 ساعت 16:35 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بدشانسی سرمربی جدید؛ غیبت دو ستاره چلسی

انگولو کانته و ادوارد مندی، دو غایب احتمالی چلسی در دیدار فردا شب برابر سالزبورگ خواهند بود.

اولین بدشانسی سرمربی جدید؛ غیبت دو ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بر خلاف تصور، این فصل لیگ قهرمانان را ضعیف و با شکست در خانه دینامو زاگرب آغاز کرد و همین نتیجه باعث شد توماس توخل آلمانی شغل خود را در این باشگاه از دست بدهد. آبی های لندن خیلی زود با گراهام پاتر، سرمربی برایتون به توافق رسیدند و فردا شب و برابر سالزبورگ، او برای اولین بار روی نیمکت چلسی قرار خواهد گرفت. اما به نظر می رسد دو بازیکن مهم چلسی در این دیدار به دلیل آسیب دیدگی غایب خواهند بود.

1713344

نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد بر اساس آخرین اخبار به نظر می رسد ادوارد مندی به دلیل مصدومیت، دیدار چلسی در لیگ قهرمانان مقابل ردبول سالزبورگ را از دست بدهد. این دروازه بان سنگالی در روزهای آغازین حضور گراهام پاتر در تمرینات چلسی تحت درمان بوده و هنوز فرصت کار کردن با سرمربی جدید این باشگاه را پیدا نکرده است.

البته ادوارد مندی در فصل جدید دچار افت محسوسی شده و بی تردید اشتباهات او یکی از دلایل نتایج ضعیف این تیم و اخراج زودهنگام توماس توخل بود. بدین ترتیب کپا آریسابالاگا که در ابتدای فصل در آستانه جدایی از چلسی و انتقال به ناپولی قرار داشت، در دروازه چلسی در این دیدار قرار خواهد گرفت. همچنین انگولو کانته، ستاره فرانسوی و پرتلاش چلسی نیز دیگر بازیکن غایب در تمرین امروز صبح چلسی در کوبهام بوده و به نظر می رسد او نیز شانسی برای حضور در ترکیب این تیم در بازی فردا شب نخواهد داشت. 

دیدگاه‌ها