کد خبر : 1843560 | 22 شهریور 1401 ساعت 17:15 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

مارکینیوش: بازی کنار راموس لذت‌بخش است

مارکینیوش، کاپیتان برزیلی پاری‌سن ژرمن مدعی شد تلاش می‌کند چیزهای زیادی از سرخیو راموس بگیرد.

مارکینیوش: بازی کنار راموس لذت‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، اولین فصل حضور سرخیو راموس در پاری‌سن ژرمن چندان خوب سپری نشد و او فقط توانست در 12 بازی به میدان برود. اما اوضاع در فصل جدید بهتر شده و این مدافع اسپانیایی بیشتر در ترکیب قرار می گیرد. حالا مارکینیوش از سرخیو راموس به عنوان قهرمانی بزرگ نام برده و تاکید کرد حضور در کنار این بازیکن برایش لذت بخش است.

مارکینیوش گفت: "من از آن دسته بازیکنانی محسوب می شوم که همیشه به دنبال پیشرفت و بهتر شدن هستم. زمانی که قهرمانان بزرگی در کنار خود داشته باشید، انگیزه شما برای بهتر شدن بیشتر هم می شود. من در سال های اخیر ستاره های بزرگی در پاری سن ژرمن در کنار خود دیده و سعی کردم از هر کدام از آنها چیزی یاد بگیرم. 

1744747

من هنوز فرصت بازی کنار یک قهرمان بزرگ مانند سرخیو راموس را در اختیار دارم. او سال گذشته نتوانست خیلی در ترکیب تیم قرار بگیرد، اما حتی در تمرینات و صورت روزانه می‌توانستید بزرگی این بازیکن را درک کنید. حضوری بازیکنی مانند راموس در کنارم لذت بخش است و من واقعا سبک بازی او را دوست دارم و همیشه سعی می کنم از راموس الهام بگیرم.

سیستم جدید دفاعی پاری سن ژرمن؟ من با این خط دفاعی با حضور سه مدافع وسط و دو دفاع کناری کاملا احساس راحتی می کنم. تیم ما در حال تطبیق یافتن با افکار سرمربی جدید است و این مسئله زمان می برد. همه ما به خوبی در حال پیشرفت هستیم. من لذت می برم و این یک تلاش واقعی است. ما تیم بسیار تهاجمی‌ای داریم و واقعا از نقاط قوت خود استفاده کرده و سعی بر برطرف کردن نقاط ضعف داریم، پس در مسیر درستی هستیم."

دیدگاه‌ها