کد خبر : 1843566 | 22 شهریور 1401 ساعت 18:24 | 16.3K بازدید | 18 دیدگاه

مدافع راست استقلال و انگیزه بازگشت به ترکیب

حردانی نمی‌خواهد جام جهانی را از دست بدهد

مدافع راست استقلال برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم خود تلاش خواهد کرد.

حردانی نمی‌خواهد جام جهانی را از دست بدهد

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی یکی از بازیکنان مورد نظر کارلوس کی‌روش است که به اردوی پیش رو نیز دعوت شده؛ این مدافع راست از فردا به اردوی تیم ملی می‌رود تا کنار رامین رضاییان و مهدی شیری به رقابت بپردازد و البته که با اضافه شدن احتمالی صادق محرمی کار برای مدافع راست استقلال سخت‌تر هم خواهد شد.

نکته قابل توجه درباره حردانی نیمکت نشینی او در دو بازی گذشته استقلال است. این بازیکن که مسابقه با سپاهان در هفته اول را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، با بهبودی کامل به ترکیب تیم برگشت و 3 بازی برای استقلال انجام داد.

با نظر ریکاردو ساپینتو اما در دو بازی گذشته استقلال مقابل پیکان و نساجی، حردانی از ترکیب بیرون رفت و کوین یامگا در پست دفاع راست بازی می‌کند تا جا در خط حمله برای مهدی قایدی و مهدی محبی باز شود.

1738584

این شرایط قطعا مورد نظر حردانی نیست؛ در ماه های منتهی به جام جهانی حردانی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا یکی از مدافعان راست مورد اعتماد کی‌روش برای حضور در تورنمنت بزرگ فوتبال دنیا باشد. از این رو ادامه نیمکت نشینی در استقلال به او کمکی نخواهد کرد.

حردانی مثل سایر ملی‌پوشان استقلال در شروع تمرینات تیم باشگاهی خود به خاطر حضور در اردوی تیم ملی غایب است اما هر زمان به تمرینات استقلال برگردد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا دوباره به ترکیب اصلی برگردد و بتواند مهره ای ثابت برای تیمش باشد. چراکه او خوب می‌داند یکی از شروط اصلی حضور در لیست تیم ملی بازی کردن در تیم باشگاهی است.

دیدگاه‌ها