کد خبر : 1843574 | 22 شهریور 1401 ساعت 19:17 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

جورجینیو: برای ماندن توخل تلاش کردیم، اما کارساز نبود

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی، مشکلی با انتقاد توماس توخل از بازیکنان این تیم ندارد.

جورجینیو: برای ماندن توخل تلاش کردیم، اما کارساز نبود

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب چلسی در شرایطی به مصاف سالزبورگ می رود که گراهام پاتر برای اولین بار روی نیمکت این تیم حضور خواهد یافت. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، چند روز ذهنیت ناکارآمد بازیکنان چلسی را مورد انتقاد قرار داد و حالا جورجینیو مدعی شد آنها با تمام توان زیر نظر این سرمربی آلمانی بازی کرده اند.

جورجینیو گفت: "سالزبورگ تیمی مبتنی بر بازی ارائه مستقیم، بسیار تهاجمی و خطرناک محسوب می شود. چالش دیگر پیش روی چلسی خواهد بود و این اولین بازی تحت هدایت سرمربی جدید است. بازی کردن در لیگ قهرمانان هرگز آسان نیست و ما باید به خوبی برای این مسابقه آماده باشیم.

1744762

حضور گراهام پاتر روی نیمکت چلسی؟ ما سعی می کنیم به همه کمک کنیم و او به خوبی برای بازی های پیش رو، آماده است. این یک تجربه جدید برای گراهام پاتر است و همه چیز بیشتر به نتایج معطوف می شود. برایتون زیر نظر پاتر، تیمی از نظر تاکتیکی بسیار سازمان‌دهی شده بود و می‌خواست فوتبال بازی کند، پاس‌های زیادی می‌داد و با پرس‌ از بالا حریفان را تحت فشار قرار می‌داد.

ذهنیت تیم پاتر بسیار مثبت و تهاجمی بود و تیم او مقابل چلسی خیلی خوب عمل می کرد. او یک مربی متواضع، اما با روشی واقعا مناسب برای هدایت چلسی است. من معتقدم که پاتر خیلی خوب عمل خواهد کرد، زیرا ایده های خوبی دارد و گروهی از بازیکنان در چلسی بازی می کنند که آماده هستند تا بهترین عملکرد خود را ارائه داد و به حرف سرمربی گوش دهند.

مصاحبه توماس توخل مبنی بر ذهنیت ضعیف بازیکنان چلسی؟ این احساس او در آن لحظه بود و خودش این را به ما هم گفت. ما هر چه در توان داشتیم ارائه دادیم، اما متاسفانه دیگر کارساز نبود و در حال حاضر چالش اصلی بازسازی اعتماد به نفس تیمی است."

دیدگاه‌ها