کد خبر : 1843577 | 22 شهریور 1401 ساعت 19:53 | 11.2K بازدید | 5 دیدگاه

دانیلو:

نیمه دوم بازی با PSG درس مهمی به یوونتوس داد

دانیلو، مدافع برزیلی یوونتوس، مدعی شد این تیم باید به خود باور و اطمینان بیشتری داشته باشد.

نیمه دوم بازی با PSG درس مهمی به یوونتوس داد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در شرایطی در خانه خود میزبان بنفیکا خواهد بود که در هفته اول مقابل پاری سن ژرمن مغلوب شده و نمی خواهد در این دیدار نیز امتیاز از دست بدهد. دانیلو، مدافع بلندقامت بیانکونری، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار تاکید کرد نیمه دوم بازی هفته قبل برابر پاری سن ژرمن برای این تیم درس هایی به همراه داشته است.

دانیلو گفت: "ما همیشه برای کسب پیروزی تلاش می کنیم، اما از نظر ذهنی هنوز فضا برای پیشرفت وجود دارد. ما باید از نظر تاکتیکی، نحوه حرکت در زمین، نحوه دریافت توپ و پاس‌های دیگر بازیکنان، پیشرفت کنیم. همه ما این موارد را می دانیم و این مسیر درستی برای یوونتوس خواهد بود. بنفیکا یک تیم بزرگ با تاریخچه ای شگفت انگیز است. من برای این تیم احترام زیادی قائلم و آنها بازیکنان بزرگ و با تجربه ای دارند. سرمربی ایده های خود را به سرعت به بازیکنان منتقل می کند، بنابراین فردا برای پیروزی نیاز به یک عملکرد درخشان داریم. ما از تجربه کافی برخورداریم و نمی توانیم حریف را دست کم بگیریم.

1744769

بازی تعیین کننده و مهمی در انتظار یوونتوس خواهد بود، زیرا ما در بازی اول پیروز نشدیم. اگر باز هم برنده نشویم شرایط خوب نخواهد بود، پس این یک دیدار حیاتی است و ما نسبت به آن احساس مسئولیت می کنیم، اما فشاری در کار نیست. راز برتری در چنین مسابقاتی این است که فرصت های مناسب را پیدا کنید.

ما از هواداران انتظار داریم که در ورزشگاه حضور یابند و تیم را حمایت کنند، زیرا ما مسئولیت بزرگی روی دوش داریم. فردا باید با روحیه برنده بازی کنیم، این بدان معنا نیست که پنج دقیقه ای تکلیف همه چیز معلوم می شود، بلکه بازی 90 دقیقه طول خواهد کشید و بنابراین باید باهوش و متعادل باشیم. نیمه دوم بازی با پاری سن ژرمن درس مهمی به ما داد، باید تا آخر باور داشته، به خود ایمان داشته باشیم و با اعتماد به نفس بیشتری در زمین حاضر شویم."

دیدگاه‌ها