کد خبر : 1843587 | 22 شهریور 1401 ساعت 22:04 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

فجر سپاسی ۲ - چادر ملو صفر؛

لیگ یک/ اولین برد شیرازی‌ها برابر تیم تازه تاسیس

فجر سپاسی در دیدار برابر شاگردان بیاتلو توانست به سه امتیاز دست پیدا کند.

لیگ یک/ اولین برد شیرازی‌ها برابر تیم تازه تاسیس

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ یک فوتبال ایران، تیم‌های فجر سپاسی شیراز و چادرملو اردکان که پیش از این هیچ شکستی در این رقابت‌ها نداشتند، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به مصاف هم رفتند.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۶ با شوت بازیکنان چادرملو به وجود آمد که توپ تبدیل به گل نشد و سه دقیقه پس از آن هم صحنه مشکوک به پنالتی روی علی آل‌کثیر، مهاجم فجر را داور خطا تشخیص نداد.

در دقیقه ۱۸ شوت مهاجم چادرملو به تیرک دروازه فجر اصابت کرد، اما ثانیه‌‌هایی بعد فجر سپاسی روی یک ضد حمله سریع و فرار تند و تیز آل‌کثیر و ضربه تمام کننده این بازیکن، گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

شاگردان مهدی رجب‌زاده پس از زدن گل دوم موقعیت دیگری به وجود آوردند که ثمری نداشت و چادرملو اردکان نیز یکبار در دقیقه ۳۴ دروازه فجر سپاسی را باز کرد که داور آفساید تشخیص داد.

در نیمه دوم شاگردان رجب‌زاده و سعید اخباری بازی درگیرانه‌ای داشتند که یک اخراجی هم تیم فجرسپاسی داد، اما در نهایت شیرازی‌ها توانستند با زدن یک گل دیگر در دقیقه ۶+۹۰ توسط ابوالفضل بابایی به برتری ۲ بر یک در این دیدار برسند و ۶ امتیازی شوند.

فجر سپاسی شیراز پس از سه تساوی پیاپی، با کسب نخستین پیروزی فصل برابر چادر ملو در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول قرار گرفت و شاگردان اخباری هم ۵ امتیازی ماندند و به رتبه دهم سقوط کردند.

دیدگاه‌ها