کد خبر : 1843599 | 22 شهریور 1401 ساعت 21:59 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

پپ: به مربی‌ها بیش از حد اهمیت می‌دهید

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در آستانه دیدار تیمش با دورتموند در لیگ قهرمانان در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد.

پپ: به مربی‌ها بیش از حد اهمیت می‌دهید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در خانه خود بازی هفته دوم لیگ قهرمانان را مقابل دورتموند برگزار می‌کند. شاگردان گواردیولا که در هفته اول عالی کار کردند و موفق شدند سویا را در خانه‌اش 4-0 شکست دهند امیدوارند در اولین بازی خانگی‌شان در چمپیونزلیگ هم موفق ظاهر بشوند.

پپ گواردیولا در آستانه این بازی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و با ستایش از بازیکنانش گفت در فوتبال امروز مربیان تعیین‌کننده نیستند و بازیکنان یک تیم مهمترین نقش را در تعیین تکلیف مسابقات دارند.

1744815

مربی‌ها آنقدر هم مهم نیستند
به نظرم بیشتر از آنچه باید، به مربی‌ها اهمیت داده می‌شود. ستاره‌های اصلی فوتبال بازیکن‌ها هستند و نتیجه یک بازی را بیشتر آنها تعیین می‌کنند تا مربی‌‌ها. من معتقدم به مربی‌ها بیشتر از آنچه باید اهمیت می‌دهید.

ارلینگ هالند
هالند جوان و تشنه موفقیت است. او از نظر فردی می‌تواند پیشرفت کند و بهتر بشود. هر چه رابطه او با هم‌تیمی‌هایش بهتر بشود به فوتبالیست بهتری تبدیل خواهد شد.

واکنش پپ به احتمال جذب هالند 
جذب هالند چطور اتفاق افتاد؟ چیکی بگیریستاین با من تماس گرفت و درباره ارلینگ صحبت کرد. مکالمه‌ای که فقط دو ثانیه طول کشید. تا اسم هالند را شنیدم گفتم باشه، حتما.

تعویق بازی سیتی و آرسنال؟
نمی‌دانم بازی ما با آرسنال در لیگ برتر که قرار است در روز 19 اکتبر برگزار بشود انجام خواهد شد یا نه. چون برنامه‌ریزی درباره این بازی دست ما نیست؛ بهتر است بیشتر درباره‌اش فکر نکنیم.

مصدومین سیتی
درباره مصدومین باید بگویم که جان استونز با ما تمرین می‌کند ولی کایل واکر نه. جان استونز شرایط خوبی دارد و آماده است. معتقد نیستم آیمریک باید در بازی با دورتموند به میدان برود. نباید ریسک کنیم. من با پزشک او صحبت کردم و گفت به زمان بیشتری نیاز دارد.

دیدگاه‌ها