کد خبر : 1843621 | 23 شهریور 1401 ساعت 01:54 | 92.3K بازدید | 7 دیدگاه

تحقیر پورتو بدون طارمی در لیگ قهرمانان

پورتو در غیاب ستاره ایرانی خود شکست سنگینی مقابل کلوب بروژ متحمل شد.

تحقیر پورتو بدون طارمی در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دوم گروه B لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را به علت محرومیت در فهرست بازیکنان خود نداشت، از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف کلوب بروژ بلژیک رفت.

پورتو که در نخستین مسابقه لیگ قهرمانان اروپا و شب اخراج مهدی طارمی با نتیجه دو بر یک مقابل اتلتیکو مادرید اسپانیا شکست خورده بود، در دیدار برابر کلوب بروژ نیز علی‌رغم میزبانی نتوانست به برتری دست یابد و یک باخت سنگین و دور از انتظار برابر هواداران متحمل شد.

کلوب بروژ که هفته گذشته دست به کار بزرگی مقابل بایر لورکوزن آلمان زد و توانست به برتری برسد، در دیدار برابر یاران مهدی طارمی نیز شگفتی‌ساز ظاهر شد و توانست در زمین پورتو چهار گل بزند و بالاتر از همه مدعیان و رقبای خود، با ۶ امتیاز صدرنشین گروه B شود و پورتو نیز بدون امتیاز و قعرنشین بماند.

1744912

پورتو که چهار شب قبل با گلزنی و پاس گل مهدی طارمی به برتری ۳ بر صفر مقابل ویزلا در لیگ برتر پرتغال رسیده بود، در دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر حریف بلژیکی تن به شکست چهار بر صفر داد تا شرایط سختی در مرحله گروهی این رقابت‌ها پیدا کند.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که هفته گذشته در دیدار برابر اتلتیکو از زمین اخراج شده بود، برای نخستین بار در تمام مسابقات فصل ۲۳-۲۰۲۲ در ترکیب تیمش قرار نگرفت و بخاطر محرومیت نتوانست در این دیدار حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها