کد خبر : 1843624 | 23 شهریور 1401 ساعت 03:03 | 13.5K بازدید | 6 دیدگاه

ناگلزمان: نیمه دوم بهتر شدیم و بردیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که استفاده تیمش از موقعیت‌ها باعث پیروزی آن‌ها در دیدار امشب برابر بارسا شد.

ناگلزمان: نیمه دوم بهتر شدیم و بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن امشب در حالی مقابل بارسا به پیروزی 2-0 رسید که در نیمه اول تیم کاتالانی موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند. اما در نیمه دوم شاگردان ناگلزمان ابتکار عمل را در دست گرفتند و با زدن دو گل در همان دقایق ابتدایی، پیروزی را از آن خود کردند.
او گفت:"در نیمه اول بارسا موقعیت‌های بهتری از ما داشت. توپ‌های آخر ما به جایی که باید، نمی‌رسید. در نیمه دوم اوضاع خیلی بهتر شد و کارایی ما در استفاده از موقعیت‌ها، سرنوشت بازی را رقم زد."

1744927

سرمربی بایرن همچنین در مورد عملکرد سادیو مانه گفت:" او امروز در پست جدیدی بازی می‌کرد؛ پستی که قبلا در لیورپول در آن بازی نکرده بود. ما خوشحالیم که او را داریم. او قطعا تاثیرش را روی بازی ما خواهد گذاشت."
لوکاس هرناندز، یکی از گلزنان بایرن در دیدار امشب، در دقایق پایانی دچار آسیب‌دیدگی شد. ناگلزمان در مورد وضعیت او گفت:"او در ناحیه کشاله ران احساس ناراحتی می‌کرد و در رختکن نمی‌توانست به راحتی راه برود."
 

دیدگاه‌ها