کد خبر : 1843641 | 23 شهریور 1401 ساعت 10:18 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

گورتسکا: هیچ مشکلی بین من و ناگلزمان وجود ندارد

لئون گورتسکا، هافبک بایرن مونیخ، حواشی به وجود آمده در روزهای اخیر درباره خودش و کادر فنی این تیم را تکذیب کرد.

گورتسکا: هیچ مشکلی بین من و ناگلزمان وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ناگلزمان برای استفاده از سیستم چرخشی در ترکیب بایرن در این فصل باعث شده است که بعضی از بازیکنان مانند سرژ گنابری، جمال موسیالا و گورتسکا هر هفته در ترکیب اصلی حاضر نباشند. 
این بازیکن پس از حضور در زمین به عنوان بازیکن تعویضی در جریان پیروزی 0-2 هفته گذشته برابر اینتر مدعی شده بود که آماده است تا در ترکیب اصلی بایرن به میدان برود و این موضوع چندان به مذاق کادر فنی این تیم خوش نیامد. 
همین موضوع حواشی بسیاری را در طول یک هفته گذشته ایجاد کرد و گورتسکا پس از پیروزی سه‌شنبه شب برابر بارسلونا به آمازون گفت:«من تصمیم گرفتم حرفی در این‌باره نزنم اما صادقانه فکر می‌کنم شرایط در طول این یک هفته خوب پیش نرفت. برداشت‌ها از حرف من کاملا اشتباه بود. ما به هیچ‌وجه مشکلی نداریم. من با سرمربی یا با این واقعیت که امروز هم در ترکیب اصلی قرار نداشتم مشکلی ندارم. من شش هفته بیرون از ترکیب بودم و سپس 90 دقیقه بازی کردم.»

1745000
این بازیکن درباره شرایط رختکن بایرن اظهار داشت:« این موضوع که من امروز در ترکیب نبودم کاملا طبیعی بود و دلیلش به من گفته شد. مارسل سابیتزر، در چند هفته اخیر عالی ظاهر شده است. تمامی این ادعاها درباره درگیری در رختکن واقعا اشتباه و برای من آزاردهنده است. همه ما در این تیم رابطه خوبی با هم داریم و می‌دانیم که بازی‌های بسیاری در پیش است و فرصت بازی به همه خواهد رسید.»
روزنامه بیلد پیش از این مدعی شده بود که گورتسکا دوست داشت در بازی برابر بارسا در ترکیب اصلی باشد و ناراحتی‌اش در آخرین جلسه تمرینی به خوبی نمایانگر همه چیز بود. او شب گذشته 45 دقیقه روی نیمکت بود و سپس به میدان آمد و نمایش درخشانی را نیز ارائه کرد.

دیدگاه‌ها