کد خبر : 1980203 | 24 آبان 1402 ساعت 17:08 | 15.1K بازدید | 12 دیدگاه

این ستاره وارد چالش نویر-تراشتگن نمی‌شود!

لئون گورتسکا، بازیکن تیم ملی آلمان، امیدوار است مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن در تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشند.

این ستاره وارد چالش نویر-تراشتگن نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آلمان در فیفادی نوامبر در بازی‌های دوستانه به مصاف تیم‌های ملی ترکیه و اتریش می‌رود.

پیش از این مسابقات نشست خبری برگزار شد که لئون گورتسکا در آن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. گورتسکا در ابتدا درباره آمادگی بدنی خود گفت: "احساس خوبی دارم. دستم بهتر است. اگرچه هنوز با یک آتل بزرگ بازی می‌کنم که می‌تواند کمی آزاردهنده باشد، اما قبلاً این کار را با بایرن در بوندس‌لیگا و قهرمانان انجام داده‌ام. پس مشکلی نیست."

نسل 1995 در تیم ملی آلمان؟
ما جام کنفدراسیون‌ها را بردیم و در المپیک مدال نقره گرفتیم، اما جدا از آن، مسابقات گذشته برای همه ما ناامیدکننده بوده است. همه ما از این موضوع عصبانی هستیم و بسیار انگیزه داریم تا تابستان آینده در یورو آن را اصلاح کنیم.

رقابت در خط میانی؟
ما تیم خوبی داریم که رقابت در آن بسیار زیاد است. اما به کیفیت خود اطمینان دارم و مطمئنم که می‌توانم به تیم کمک کنم.

1954588

دعوت نشدن به اردوی تیم ملی توسط هانسی فلیک در سپتامبر؟
من آن اتفاق را یک شکست بزرگ ندیدم. در واقع از اینکه فصل تا اینجای کار چگونه پیش می‌رود، بسیار خوشحالم و به قبل فکر نمی‌کنم. شما نباید زمان زیادی را برای عصبانی شدن تلف کنید، باید روی عملکرد خوب و اثبات دوباره خودتان متمرکز باشید.

رقابت مارک آندره تراشتگن و مانوئل نویر؟
فکر می‌کنم قبل از هر چیز می‌توانیم خوشحال باشیم که نویر برگشته است. این برای ما در بایرن نیز بسیار مفید و خوشحال کننده است. نکته خوب این است که در هر موقعیتی در تیم ملی مهم عملکرد بازیکن است. ما همچنین مارک را به عنوان یک دروازه‌بان عالی داریم.

بازی با ترکیه در برلین؟
مشتاقانه منتظر یک بازی دیدنی و عالی هستم. در بازی خانگی مقابل گالاتاسرای، کمی از جوی که فوتبال ترکیه دارد را چشیدیم. امیدوارم بازی فوق‌العاده‌ای باشد که پس از آن هواداران به اندازه کافی لذت برده باشند.

دیدگاه‌ها