کد خبر : 1843645 | 23 شهریور 1401 ساعت 10:41 | 18.2K بازدید | 4 دیدگاه

اعتماد به نفس به بای آره‌نا بازگشت

لورکوزن با این برد همان همیشگی شد

جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن، از بازی تیمش برابر اتلتیکو مادرید ابراز رضایت کرد.

لورکوزن با این برد همان همیشگی شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
به نظر می‌رسد که این اولین قدم از سوی این تیم برای خروج از بحران باشد و حالا آنها پس از چند هفته ناکامی می‌توانند اعتماد به نفس‌شان را پس از این پیروزی بار دیگر به دست آورند. 
سیوانه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« عامل مهم و سرنوشت‌ساز در این بازی سطح انرژی بازیکنانم در تیم بود. رابطه بین آنها موجب کسب این پیروزی تعیین کننده شد.»
عملکرد لورکوزن در بازی شب گذشته هیچ شباهتی به یک تیم بحران‌زده نداشت و آنها توانستند نمایش خوبی را برابر شاگردان دیه‌گو سیمئونه به نمایش بگذارند و از فرصت‌هایی که در اختیارشان قرار گرفت نیز به خوبی استفاده کردند. 

1744974
جرمی فریمپونگ یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در ضدحملات بود که بارها و بارها از سمت راست به سمت دروازه حریف پیش رفت. این بازیکن هلندی همچنین روی هر دو گل  تیمش به اتلتیکو تاثیرگذار بود. 
سیوانه درباره این بازیکن گفت:«جری با سرعت بالایی که دارد باعث شد که دست ما در حملات باز باشد. او همچنین عملکرد خوبی از نظر دفاعی داشت و کارهای ترکیبی مهمی را در زمین انجام داد.»
نکته مهم این بازی این بود که لورکوزن پس از موقعیت‌های خوبی که از دست داد از هم نپاشید و توانست تمرکزش را در جریان بازی حفظ کند، خصوصا فرصتی که در دقیقه 49 ایجاد شد و پاتریک شیک ضربه اول و آدام هوژک ضربه دوم را به تیرک دروازه زدند. 
سیوانه با تقدیر از هواداران تیمش در جریان بازی شب گذشته اضافه کرد:«ما انرژی زیادی در بازی داشتیم که بخش زیادی از آن از روی سکوها آمد. انرژی امروز در ورزشگاه به حدی زیاد بود که امیدواریم ما را در روزهای آینده هم به پیش ببرد.»

دیدگاه‌ها