کد خبر : 1843654 | 23 شهریور 1401 ساعت 11:21 | 65.1K بازدید | 7 دیدگاه

بکر و فن‌دایک تسلیم وینگر 22 ساله غنایی؛

گل زیبای قدوس در آنفیلد پرپر شد (عکس)

بازیکن افریقایی آژاکس بعد از گل زیبایی که به رنجرز زد، شب گذشته نیز توانست مقابل لیورپول گلزنی کند.

گل زیبای قدوس در آنفیلد پرپر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد قدوس به یک نام پرتکرار در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده  است؛ وینگر 22 ساله غنایی با دو گلی که طی دو بازی این فصل به ثمر رسانده، نوید ظهور ستاره‌ای جدید را می دهد.

او در شب اول دور گروهی UCL با شوتی مهار نشدنی گل سوم تیمش را مقابل رنجرز زد و دیشب نیز گل تساوی تیمش در آنفیلد را به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه یکی از بهترین دروازه‌بانان حال حاضر دنیا کرد.
بعد از اینکه دروازه آژاکس در اوایل بازی باز شد، این تیم برای جبران دست به کار شد و در دقیقه 27 روی پاس به بیرون استیون برگوئیس از سمت راست و ضربه قدوس به هدف خود رسید.

1744987

وینگر جوان آژاکس بعد از دریافت پاس هم‌تیمی خود در داخل محوطه جریمه، در حالی که فن دایک را پیش روی خود داشت، با  آرامش توپ را روی پای خود جفت و جور کرده و شوتی سرکش را روانه دروازه بکر کرد؛ شوت او بعد از برخورد به تیر افقی دروازه و در حالی که گلر لیورپول فقط یک تماشاگر بود، به تور بوسه زد تا یکی از زیباترین گل های شب دوم UCL را شاهد باشیم.

این گل قدوس تا آخرین لحظات، ارزش خود را حفظ کرد و می‌رفت که به یک امتیازی ارزشمند در خارج از خانه تبدیل شود ولی گل دقیقه 89 ماتیپ همه چیز را خراب کرد تا آژاکس و قدوس دست خالی به هلند برگردند.

1744993
آمار قدوسِ جوان در این فصل قابل توجه است: 10 شوت/ 7 شوت در چارچوب/ 6 گل

دیدگاه‌ها