کد خبر : 1843667 | 23 شهریور 1401 ساعت 12:34 | 22.6K بازدید | 12 دیدگاه

خط و نشان زلاتان: با خشونت برخواهم گشت!

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، تصمیم دارد با نهایت قدرت بار دیگر به میادین برگردد.

خط و نشان زلاتان: با خشونت برخواهم گشت!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان از زمان پیوستن به میلان به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده و نقش مهمی را در موفقیت‌های آنها ایفا کرده است. 
او تعدادی از دیدارهای فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد اما باز هم توانست نمایش قابل قبولی را ارائه دهد و به روسونری کمک کرد تا به دوری طولانی مدت از جام قهرمانی پایان بدهد و بار دیگر عنوان فاتح لیگ ایتالیا را از آن خود کند. 
با این حال، این بازیکن پس از پایان فصل گذشته مجبور شد که زانوی پایش را به دلیل مصدومیت شدید و طولانی به تیغ جراحان بسپارد اما مدیران میلان تصمیم گرفتند که قرارداد جدیدی را با او امضا کنند تا در زمان بازگشتش به میادین بتواند در ترکیب این تیم به میدان برود.  

1712407
زلاتان که ماه آینده میلادی 41 ساله خواهد شد امیدوار است که بتواند در ماه ژانویه و در آغاز سال نوی میلادی بار دیگر در ترکیب میلان قرار بگیرد و از همین حالا خط و نشان کشیدن برای حریفان را آغاز کرده است. 
این ستاره سوئدی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در این باره اظهار داشت:« شما مطمئنا قدرت من را خواهید دید. وقتی که برگردم، صدای من به گوش شما خواهد رسید و از این موضوع مطمئن باشید. بازگشت من با خشونت همراه خواهد بود.»
او در پاسخ به این سوال که آیا به فکر خداحافظی از دنیای فوتبال است گفت:«من بازنشسته نخواهم شدم. بار دیگر به زمین بازی برمی‌گردم و هرگز تسلیم نخواهم شد. اگر بازیکنی قوی‌تر از خودم ببینم، متوقف می‌شوم اما تا به حال چنین بازیکنی ندیده‌ام.»

دیدگاه‌ها