کد خبر : 1843669 | 23 شهریور 1401 ساعت 12:41 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ذهن بازیکنان ما برای نباختن و بردن ساخته شده؛

آرتا: با این تیم خیلی به قهرمانی فکر می‌کنیم

مدافع جوان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید ذهن مدافعان و مهاجمان گل‌گهر برای نباختن و بردن ساخته شده است.

آرتا: با این تیم خیلی به قهرمانی فکر می‌کنیم

علیرضا آرتا مدافع میانی تیم فوتبال گل‌گهر در مورد برد هفته ششم تیمش مقابل پیکان که با ضربه ایستگاهی تماشایی رضا شکاری به دست آمد، در گفتگویی با "ورزش سه" اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت تیم پیکان تمرینات خیلی خوبی زیر نظر کادر فنی انجام دادیم و در بازی توانستیم آنها را پیاده کنیم، اما توپ هایمان تبدیل به گل نمی شد‌ نیاز خیلی مبرمی به برد مقابل پیکان داشتیم تا در جدول شرایط خوب خودمان را حفظ کنیم. خدا را شکر با یک ایستگاهی خیلی خوب از رضا شکاری توانستیم برنده میدان باشیم‌.
او در مورد اینکه چرا به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد ادامه داد: برای من فقط تلاش کردن مهم است و هر چند دقیقه در زمین باشم می خواهم که مثمر ثمر واقع شوم و همین طور هم بود. خدا را شکر که توانستم چند توپ را که برای پیکان موقعیت گل بود از روی دروازه دور کنم.
مدافع گل گهر سیرجان در مورد نباختن گل گهر در چند هفته اخیر توضیح داد: مدافعان تیم ما و دفاع تیمی گل گهر زیر نظر آقای قلعه نویی خوب کار می کنند؛ با اینکه سبک فوتبال ایشان  هجومی است‌‌.  ذهن ما مدافعان و کل بازیکنان برای بردن و نباختن آماده و ساخته شده است.
آرتا در مورد اعتراض باشگاه گل گهر به داوری عنوان کرد: فوتبال ایران در سطح خیلی بالایی در دنیا رسیده و  تمام تیم‌ها به خصوص گل گهر از داوری متضرر شده‌اند و حق تیم ما  خورده شده است. سیستم کمک داور ویدئویی در این بین می‌تواند حق را به حقدار برساند.
مدافع جوان گل گهر در مورد رقابت با هم پستی هایش گفت:  چهار مدافع خیلی خوب هستیم. در عین رفاقت رقابت و تلاش می کنیم و سرمربی محترم تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند؟ مهمترین اتفاق برای ما چهار نفر موفقیت گل گهر است.
این بازیکن در مورد عملکرد بازیکنان خارجی گل‌گهر هم صحبت کرد و در واکنش به سوالی درباره این موضوع بیان کرد: سه بازیکن خارجی خیلی خوب را باشگاه و آقای قلعه نویی با دقت جذب کرده اند و هر کدام از آنها می توانند برای تیم های حریف  خطرناک  باشند‌.
بازیکن گل گهر در مورد اینکه در بین این همه مدعی آن ها هم می توانند مدعی باشند یا خیر افزود: تمام تیم ها قابل احترام و قوی هستند. سال قبل به ما بی مهری های زیادی شد و این بی مهری باعث شد ما متحدتر و قوی‌تر شویم؛ هنوز آن اتحاد بین ما مانده. امسال با این اتحاد تیمی و فوتبال خوبی که ارائه می‌دهیم خیلی به قهرمانی فکر می کنیم و مقابل هر تیمی برای بردن وارد زمین می‌شویم.
آرتا در پایان با اشاره به هواداران گل‌گهر حرف‌هایش  را خاتمه داد: از هواداران خو‌ مان که سنگ تمام گذاشتند و به خوبی ما را حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. تیم  ما برای قهرمانی می جنگد و به حمایت آن ها تا آخر فصل نیاز داریم. از باشگاه گل گهر، کادر فنی، تدارکات، کادر پزشکی و هم تیمی هایم تشکر می‌کنم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دل مردم سیرجان را شاد کنیم و موفقیتی بزرگ را به آنها هدیه دهیم.

دیدگاه‌ها