کد خبر : 1843702 | 23 شهریور 1401 ساعت 15:48 | 17.9K بازدید | 6 دیدگاه

در جریان بازی برابر بارسا اتفاق افتاد

شوک بزرگ به ستاره بایرن‌مونیخ؛ سرقت از خانه مولر

در جریان بازی دیشب بایرن مونیخ و بارسلونا، خانه توماس مولر، مهاجم بایرن، مورد حمله سارقان قرار گرفت.

شوک بزرگ به ستاره بایرن‌مونیخ؛ سرقت از خانه مولر

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، شب گذشته پس از اتمام بازی برابر بارسا خیلی زود و بدون هیچ مصاحبه ای ورزشگاه آلیانز آرنا را ترک کرد و به خانه رفت. 

1745094

باشگاه بایرن اعلام کرده بود که مولر به دلیل یک مشکل شخصی زودتر از دیگر بازیکنان به خانه رفته و حالا مشخص شده است که در جریان بازی برابر بارسا و ساعت 22 به وقت محلی، زمانی که هیچکس در خانه مولر نبود، سارقان وارد خانه شده و پول نقد، جواهرات و اشیای قیمتی به ارزش تقریبا 500 هزار یورو را سرقت کرده اند. هیچ اثری از سارقان وجود ندارد و تحقیقات پلیس شروع شده است.

1745093

مولر سرمست از پیروزی 2-0 برابر بارسا به رختکن رفت ولی خیلی زود به او این خبر بد را اطلاع دادند تا شب باشکوهش اینگونه خراب شود. سرقت از خانه مولر در حالی صورت گرفته که اخیرا موج جدید سرقت از خانه فوتبالیست ها در اسپانیا شروع شده و بازتاب گسترده ای نیز داشته است.

1739830

 به خصوص سه هفته پیش سرقت از خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ، بازیکن وقت بارسلونا، حواشی بسیار زیادی داشت. سارقان حتی او را مورد ضرب و جرح نیز قرار دارند و در این درگیری، اوبامیانگ از ناحیه فک دچار شکستگی شد. دنی کارواخال و سامی کاستیه‌خو(بازیکن والنسیا) نیز دیگر بازیکنانی هستند که در هفته های اخیر، هدف سارقان قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها