کد خبر : 1843734 | 23 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 22.5K بازدید | 2 دیدگاه

چلسی به دنبال استخدام کاشف ارلینگ هالند

چلسی که به دنبال استخدام یک مدیر ورزشی جدید است کسی را هدف گرفته که اولین بار ارلینگ هالند را کشف کرده بود.

چلسی به دنبال استخدام کاشف ارلینگ هالند

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند باشگاه چلسی در حال مذاکره با مدیر ورزشی باشگاه سالزبورگ، کریستوف فرویند، است تا او را به عنوان مدیر ورزشی خود استخدام کند. بعد از اخراج مارینا گرانووسکایا این پست در چلسی خالی بود.

1745135

کریستوف فرویند در فوتبال اروپا به عنوان مدیری معروف است که اولین بار استعداد خارق‌العاده ارلینگ هالند را کشف کرده و او را از نروژ به سالزبورگ منتقل کرد.

تاد بولی، مالک جدید چلسی، بعد از استخدام گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید تیمش حالا سخت به دنبال پر کردن جای خالی مدیر ورزشی در باشگاه چلسی است. بر اساس گزارش‌ها انتظار می‌رود تکلیف این پست در باشگاه حداکثر تا دو هفته دیگر مشخص شود.

چلسی ابتدا به دنبال استخدام مایکل ادواردز، مدیر سابق لیورپول بود اما در نهایت مذاکرات دو طرف به سرانجام نرسید. از جمله گزینه‌های دیگر چلسی پل میچل، مدیر ورزشی خوشنام باشگاه موناکو و لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پی‌اس‌جی بود. اما در حال حاضر فرویند به عنوان گزینه اول آبی‌های لندن تبدیل شده است.

1745136

کریستوف فرویند 45ساله از سال 2015 به خانواده باشگاه‌های ردبول پیوسته و علاوه بر کشف ارلینگ هالند، نقش مهمی در معرفی استعدادهای مطرح دیگری مثل اوپامکانو، بنجامین ششکو و برندن آرونسون داشته است.

دیدگاه‌ها