کد خبر : 1843735 | 23 شهریور 1401 ساعت 19:16 | 28.5K بازدید | 7 دیدگاه

عصبانیت توخل؛ چرا سرمربی آلمانی چلسی اخراج شد؟

جزئیات تازه‌ای از اختلاف در چلسی در روزهای پایانی حضور توماس توخل به‌عنوان سرمربی این باشگاه آشکار شده است.

عصبانیت توخل؛ چرا سرمربی آلمانی چلسی اخراج شد؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در فصل تابستان امسال رکورد زده و 272 میلیون پوند خرج کرد، اما تنها هفت روز پس از پایان پنجره نقل و انتقالات، اتفاق عجیبی در این باشگاه رخ داد و توماس توخل بعد از شکست این تیم برابر دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اخراج شد. حالا نشریه بیلد در گزارشی پرده از اتفاقاتی برداشت که رابطه توخل و تاد بولی، مالک جدید باشگاه را خراب کرده است. وسلی فوفانا، خرید جدید و 69.5 میلیون پوندی برای انجام تست های پزشکی راهی نیویورک شد و همین اقدام موجب خشم توماس توخل شده است.

1740516

زیرا این اقدام از سوی مالک آمریکایی نوعی نمایش قدرت و خودنمایی از سوی سرمربی چلسی تلقی شده و این کار یکی از دلایل متعددی بود که باعث شد رابطه آنها به‌ هم بخورد. توخل پس از جذب فوفانا در روزهای پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی از لستر، علاقه داشت این مدافع جوان خیلی زود وارد رختکن شده و با دیگر بازیکنان هماهنگ شود، اما سفر این بازیکن به آمریکا باعث تاخیر در انجام این امر شد.

حتی خود فوفانا نیز از محل برگزاری تست پزشکی غافلگیر شد و در ادامه اذعان داشت تصور می کرده این اتفاق در لندن رخ خواهد داد. همچنین تمجید سرمربی آلمانی از مارینا گرانوفسکایا، مدیر سابق باشگاه، عامل دیگری در بدتر شدن رابطه او با تاد بولی بوده است. تصور می شد که توخل خواهان ماندن گرانوفسکایا در باشگاه پس از جدایی رومن آبراموویچ بوده و رابطه خوبی با مسئول نقل و انتقالات چلسی دارد.

دیدگاه‌ها