کد خبر : 1843738 | 23 شهریور 1401 ساعت 19:47 | 34.4K بازدید | 7 دیدگاه

چگونه روی اعصاب ستاره رئال مادرید راه رفتند؟

دلایل درگیری رویارویی وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید، با خاویر آگیره، سرمربی مایورکا، مشخص شده است.

چگونه روی اعصاب ستاره رئال مادرید راه رفتند؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ابتدای هفته و با ارائه نمایشی درخشان در خانه خود موفق شد 1-4 از سد مایورکا عبور کرده و همچنان صدرنشین جدول لالیگا باقی بماند. اما در جریان این دیدار عملکرد وینیسیوس جونیور روی اعصاب کادر فنی و بازیکنان حریف رفته و باعث درگیری لفظی آنها شد. البته ستاره برزیلی رئال مادرید با گلزنی در این دیدار پاسخ خطاهای متعدد بازیکنان حریف را داده و در روز غیبت کریم بنزما، نقش مهمی در کسب این سه امتیاز ایفا کرد.

1745142

دستورات خاویر آگیره در کنار زمین باعث عصبانیت ستاره برزیلی شد و این بازیکن به هم‌تیمی‌اش ناچو گفت که سرمربی مایورکا از بازیکنانش خواسته روی او مکررا خطا کنند. وینی جونیور همچنین در ادامه گفت: "نمی‌گذارند بازی کنم، پشت سر هم خطا، خطا، خطا...". او سپس با حریف ژوآمه کاستا وارد مکالمه شد و جالب اینجاست مدافع مایورکا اعتراف کرد که "بله، اما این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم".

البته پس از شکست سنگین مایورکا در خانه رئال مادرید، خاویر آگیره به خبرنگاران گفت: "شما باید در زمین صحبت کنید، نه اینجا. آنچه در داخل اتفاق می افتد مربوط به همان جاست و من کسی نیستم که گله شکایت کنم، پس به رئال مادرید بابت کسب پیروزی 4-1 تبریک می گویم."

دیدگاه‌ها