کد خبر : 1843739 | 23 شهریور 1401 ساعت 19:59 | 60K بازدید | 13 دیدگاه

پرتغال شوکه شد: سنگ‌پرانی به خانواده سرمربی پورتو

اتومبیل خانواده سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، بعد از شکست خانگی 4-0 مقابل کلاب بروژ مورد حمله قرار گرفت.

پرتغال شوکه شد: سنگ‌پرانی به خانواده سرمربی پورتو

به گزارش "ورزش سه"، شکست خانگی 4-0 پورتو در مقابل کلاب بروژ که دیشب در غیاب مهدی طارمی، ستاره ایرانی این تیم، اتفاق افتاد هواداران این تیم را به شدت خشمگین کرده است. اما خبری که چند ساعت بعد منتشر شد جامعه پرتغال را شوکه کرده است؛ حمله به اتومبیل خانواده کونسیسائو، سرمربی پورتو.

1745144

بر اساس گزارش‌ها زمانی که خانواده سرجیو کونسیسائو سوار بر ماشین شخصی‌شان در حال ترک استادیوم دراگائو در شهر پورتو بودند مورد حمله قرار گرفتند. باشگاه پورتو امروز با انتشار بیانیه‌ای این حمله را تایید کرد.

رسانه‌های پرتغالی گزارش دادند همسر و دو فرزند کونسیسائو سوار اتوموبیل‌شان بودند که مورد حمله واقع شدند. افراد ناشناس با پرتاب شدید سنگ به اتوموبیل خانواده سرمربی پورتو حمله کردند و رسانه‌های پرتغال می‌گویند خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشده است.

باشگاه پورتو امروز با انتشار بیانیه‌ای از مقامات امنیتی کشور خواست هر چه سریعتر حمله‌کنندگان را شناسایی و دستگیر کند. در بیانیه باشگاه پورتو چنین آمده است:" باشگاه پورتو حمله به اتوموبیل خانواده سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم‌مان، را به شدت محکوم می‌کند. ما همچنین از عدم حضور نیروهای امنیتی و پلیس در اطراف ورزشگاه در چنین بازی حساسی متاسفیم. درخواست ما این است که مرتکبان این عمل بی‌رحمانه هر چه سریعتر دستگیر شده و به پیشگاه عدالت تسلیم شوند".

1745145

دیدگاه‌ها