کد خبر : 1843745 | 23 شهریور 1401 ساعت 20:52 | 10.8K بازدید | 5 دیدگاه

طلسم عجیب میلان امشب شکسته می‌شود؟

میلان از زمان پیروزی در سپتامبر 2013 برابر سلتیک، در خانه خود در لیگ قهرمانان به برتری نرسیده است.

طلسم عجیب میلان امشب شکسته می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته اول لیگ قهرمانان این فصل، تنها یک امتیاز بابت تساوی 1-1 خود مقابل سالزبورگ هفته گذشته کسب کرد و حالا آنها به دنبال کسب هر سه امتیاز در مسابقه خانگی برابر دینامو زاگرب هستند. البته کار آسانی در انتظار میلان نخواهد بود و حریف امشب آنها هفته گذشته در خانه چلسی با یک گل به برتری رسید تا زمینه ساز اخراج توماس توخل از این باشگاه شود. اما جالب اینجاست نزدیک به یک دهه از آخرین پیروزی خانگی باشگاه پرافتخار ایتالیایی در لیگ قهرمانان سپری می شود و میلان امیدوار است امشب و با کسب پیروزی برابر دینامو، بالاخره این طلسم شکسته شود.

1741637

روسونری در آن مقطع با هدایت مکس آلگری، سرمربی کنونی یوونتوس، در 18 سپتامبر 2013 سلتیک تحت هدایت نیل لنون را در ورزشگاه جوزپه مه آتزا با نتیجه 2-0 شکست داد. گل به خودی امیلیو ایزاگویر میلان را پیش انداخت و در نهایت ضربه دیرهنگام سالی مونتاری این پیروزی را قطعی کرد.

میلان از فصل 14-2013 تا سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشت. فصل قبل نیز روسونری در مرحله گروهی در کنار لیورپول، اتلتیکو مادرید و پورتو حضور پیدا کرده و در رده چهارم قرار گرفت. تیم استفانو پیولی در سال گذشته در خانه با پورتو به تساوی رسید و مقابل لیورپول و اتلتیکومادرید شکست خورد. علی‌رغم سپری کردن این دوران تلخ، میلان تا به حال هفت بار فتح لیگ قهرمانان شده و یکی از پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت به شمار می‌آید.

دیدگاه‌ها