کد خبر : 1843750 | 23 شهریور 1401 ساعت 21:05 | 44.8K بازدید | 24 دیدگاه

چرا پی‌اس‌جی امیدوار است مسی جام جهانی را فتح کند؟

لیونل مسی امشب در حالی برای پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان به میدان می‌رود که امیدوار است با تداوم درخشش برای باشگاهش خود را برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در جام جهانی آماده کند.

چرا پی‌اس‌جی امیدوار است مسی جام جهانی را فتح کند؟

به گزارش "ورزش سه"، برای اینکه متوجه باشیم لیونل مسی فصل جاری را چقدر خوب آغاز کرده کافی است به آمار او نگاهی بیندازیم. ستاره آرژانتینی پی‌اس‌جی که امشب در هفته دوم چمپیونزلیگ با مصاف مکابی می‌رود در چند هفته ابتدایی فصل جدید در بین همه بازیکنان شاغل در لیگهای بزرگ اروپا بیشترین تعداد دریبل موفق را داشته است. مسی رکورد 30 دریبل موفق را ثبت کرده و نزدیک‌ترین بازیکن به او جود بلینگام با 19 دریبل است!

1745171

به عبارت دیگر؛ مسی دوباره برگشته. علاوه بر آمار، نگاهی به بازی‌های او با پیراهن پی‌اس‌جی هم این را به خوبی نشان می‌دهد. ابرستاره آرژانتینی در هفت بازی خود در لیگ یک 22 فرصت گلزنی خلق کرده، سه گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است.

زبان بدن مسی هم نشان می‌دهد که او از تیمش و از زندگی در پاریس راضی است. زبان بدن او با فصل گذشته کاملا متفاوت است. با اینکه مسی فصل گذشته هم چهارده پاس گل به نامش ثبت کرد اما عملکرد او با آنچه از لئو انتظار می‌رود فاصله زیادی داشت.

مسی امروز 35 ساله است و شکی وجود ندارد که او هرگز مسی یک دهه پیش نخواهد شد اما ستاره آرژانتینی این روزها عملکردی نزدیک به روزهای اوجش دارد. جام جهانی که آخرین جام جهانی مسی است به سرعت نزدیک می‌شود و لئو بیش از هر چیز رویای بالا بردن جام طلایی‌رنگ این تورنمنت را در سر می‌پروراند.

1745172

مسی هفده سال است پیراهن آلبی‌سلسته را به تن می‌کند و در این مدت 162 بازی ملی انجام داده و برای کشورش 86 به گل رسانده است. مسی اگر بتواند در قطر جام جهانی را بالای سر ببرد تنها افتخاری که دستش تا کنون به آن نرسیده را به کلکسیون افتخارات خود اضافه می‌کند. مدیران پاری سن ژرمن هم رویای قهرمانی مسی در جام جهانی را در سر می‌پرورانند چرا که می‌دانند مسی اگر به عنوان قهرمان دنیا از قطر برگردد شانس تیم‌شان برای قهرمانی در چمپیونزلیگ بیش از هر زمان دیگری افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها