کد خبر : 1843755 | 23 شهریور 1401 ساعت 21:58 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای پوگبا؛ اخاذها دستگیر شدند

رسانه‌های فرانسوی می‌گویند برادر پل پوگبا که به اتهام تلاش برای اخاذی از این فوتبالیست فرانسوی متهم شده بود به حکم دادستانی دستگیر شده است.

خبر خوب برای پوگبا؛ اخاذها دستگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه فرانسوی لوموند می‌گویند پلیس فرانسه به دستور دادستانی این کشور ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، را به اتهام تلاش برای اخاذی از این فوتبالیست ملی‌پوش فرانسوی بازداشت کرده است.

بر اساس گزارش‌ها سه نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند و توسط دادستانی بازجویی خواهند شد. این دستگیری‌ها در روز سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته انجام شده است.

1745189

پل پوگبا که بازیکن باشگاه یوونتوس است بعد از تهدید شدن توسط برادرش به افشای اطلاعاتی درباره زندگی شخصی او هم در فرانسه و هم در ایتالیا شکایتی علیه ماتیاس به دادگاه ارائه داد.

روزنامه لوموند می‌گوید این احتمال وجود دارد که ماتیاس پوگبا هم قربانی یک باند خلافکار باشد که پل پوگبا گفته بود مدتی است او را به قصد اخاذی تحت فشار گذاشته است.

بحران در رابطه پوگبا و برادرش از زمانی آغاز شد که این ستاره یوونتوس به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت. پوگبا که نمی‌خواست احتمال حضورش در جام جهانی قطر با تیم ملی فرانسه کاهش یابد مدتی از سپردن خود به تیغ جراحی طفره رفت ولی در نهایت مجبور شد جراحی را بپذیرد. پوگبا مدعی بود گروهی که مدتها قصد اخاذی از او را داشته از فرصت چند روزه عدم حضورش در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به دلیل حضور در بیمارستان استفاده کرده و حمله‌هایی رسانه‌ای علیه او سازمان داده است.

دیدگاه‌ها