کد خبر : 1843770 | 24 شهریور 1401 ساعت 00:17 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

مرفاوی: داور منصف بود؛ هیچ کدام پنالتی نبود

تیم جوانان ایران در اولین بازی مقدماتی جام ملت های آسیا موفق شد تیم قرقیزستان را با یک گل شکست دهد.

مرفاوی: داور منصف بود؛ هیچ کدام پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان ایران در پایان این مسابقه در کنفرانس خبری گفت: اول از همه به بازیکنان‌ خودم تبریک و‌ به بازیکنان حریف خسته نباشید می‌گویم. تیم ما امروز خوب فوتبال بازی کرد؛ ما ادامه بازی‌های کافا که در آن قهرمان شدیم را اینجا انجام دادیم و کاملا امروز بر بازی مسلط بودیم. موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری این بازی را ببریم. منتهی قرقیزستان با دفاع مطلق پای به زمین بازی گذاشته بود و چشم به ضد حملات داشت. ما در کل بازی برتر بودیم، توانستیم به گل برسیم و سپس مسابقه را کنترل کردیم.

صمد مرفاوی در مواجهه با رفتار یکی از بازیکنانش که توپ را به سمت تماشاگران شوت زد! گفت:  بازیکن ما این قصد را نداشت که توپ را به سمت تماشاگران شوت کند یا بی احترامی کند. به هرحال بازیکنان در این سن و سال اشتباهاتی دارند و ممکن است چنین اتفاقاتی پیش بیاید. اگر بازیکن ما کار اشتباهی انجام داده و تقصیر از سمت ما بوده، من عذرخواهی می‌کنم زیرا بازیکن ما هیچ قصدی نداشت و فقط از روی احساسات توپ را به بیرون زد.

سرمربی تیم جوانان ایران هم چنین در واکنش به گفته یکی از خبرنگاران کشور میزبان که معتقد بود داور در دو صحنه می توانست برای ایران و قرقیزستان پنالتی بگیرد؛ این چنین صحبت کرد: من صحنه خاصی را ندیدم که داور به نفع ما یا به نفع حریف پنالتی بگیرد. داور بسیار منصفانه و عادلانه سوت زد. داور اجازه داد بازی در جریان باشد و زیاد مسابقه را متوقف نکرد.

1745244

دیدگاه‌ها