کد خبر : 1843775 | 24 شهریور 1401 ساعت 01:26 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

چلسی 1-1 سالزبورگ؛ شروع پاتر خوب نبود

چلسی در خانه خود نمایش چندان خوبی نداشته و 1-1 برابر سالزبورگ متوقف شد.

چلسی 1-1 سالزبورگ؛ شروع پاتر خوب نبود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که هفته گذشته برابر دینامو مغلوب شده و توماس توخل را اخراج کرده بود، با حضور گراهام پاتر روی نیمکت نیز نتیجه چندان خوبی نگرفت و در لندن 1-1 برابر سالزبورگ متوقف شد.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه مدافعان سالزبورگ بود که پی‌یر امریک اوبامیانگ می توانست دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

1745260

در دقیقه 12 و روی ارسال مارک کوکوریا از روی یک ضربه ایستگاهی بود که کای هاورتز فاصله ای تا زدن گل اول چلسی نداشت، اما ضربه این بازیکن در مسیر ورود دروازه به بازیکنان سالزبورگ برخورد کرد. 
دقایقی بعد اوبامیانگ یک بار دیگر در مقابل دروازه حریف موقعیت گلزنی پیدا کرد، اما ضربه این ستاره گابنی نیز به بازیکن سالزبورگ خورد.

در ادامه و روی ارسال کوکوریا بود که میسون مونت در گوشه محوطه سالزبورگ صاحب فرصت شده و می توانست دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه این ستاره انگلیسی دقیق نبود و با اختلاف کمی راهی بیرون میدان شد.

در دقیقه 41 سسکو در گوشه محوطه جریمه چلسی صاحب اولین موقعیت سالزبورگ برای گلزنی شد، اما ضربه این بازیکن را کپا آریسابالاگا مهار کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیمه اول در نهایت با تساوی 0-0 به پایان رسید.

1745258

چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول رسید. حرکت بازیکنان این تیم در سمت راست باعث شد میسون مونت ارسال زمینی و دقیق داشته و توپ در سمت مقابل به رحیم استرلینگ برسد. این ستاره انگلیسی نیز با ضربه ای فنی و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

دقایقی بعد کای هاورتز بود می توانست گل دوم چلسی را به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن چندان خوب نبود و کوهن توانست توپ را مهار کند. در دقیقه 73 باز هم سالزبورگ فرصت خوبی برای گلزنی پیدا کرد، اما ضربه سر کاماری از فاصله ای نزدیک با عکس العمل دروازه بان چلسی همراه شد و دروازه تیم میزبان باز نشد.

1745261

دو دقیقه بعد سالزبورگ به گل تساوی دست یافت. روی اشتباه تیاگو سیلوا و ارسال زمینی آدامو از سمت راست به مرکز محوطه جریمه، اوکافور با ضربه ای فنی و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول سالزبورگ را به ثمر برساند. 

در دقیقه 83 حکیم زیاش که تازه وارد زمین شده بود تا آستانه زدن گل برتری چلسی پیش رفت، اما ضربه او با مهار کوهن همراه شد تا در نهایت این دیدار با همان تساوی 1-1 تمام شود.

دیدگاه‌ها