کد خبر : 1843784 | 24 شهریور 1401 ساعت 02:27 | 80.9K بازدید | 12 دیدگاه

گواردیولا: یاد دوست عزیزم زلاتان افتادم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، گل ارلینگ هالند را با ضربات ستاره های بزرگ دنیای فوتبال مقایسه کرد.

گواردیولا: یاد دوست عزیزم زلاتان افتادم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که در یک ساعت اول نمایش چندان خوبی ارائه نداده و از دورتموند عقب افتاد، با ضربات فوق العاده جان استونز و ارلینگ هالند در نیمه دوم به برتری دست یافته و سه امتیاز را از آن خود کرد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار مدعی شد ضربه هالند او را یاد گل های یوهان کرویف و زلاتان انداخته است.

پپ گواردیولا گفت: "امشب ما بازی همیشگی خود در دیدار برابر دورتموند را ارائه ندادیم و نتوانستیم مانند مسابقات قبل باشیم. لیگ قهرمانان شما را نمی بخشد، اجازه اشتباه نمی دهد و منتظر کسی نمی ماند. البته باید اذعان کنم که در سال های اولی که در من روی نیمکت سیتی بودم، ما هرگز و هرگز موفق به بازگشت نمی شدیم و توانایی انجام این کار را نداشتیم، اما حالا این ویژگی در تیم وجود دارد.

1733315

شاید کسانی که من را به خوبی می شناسند، از تاثیرگذاری یوهان کرایف در زندگی من به عنوان یک شخص، معلم و سرمربی آگاه باشند. سال ها پیش، او در لباس بارسلونا و استادیوم نوکمپ و برابر اتلتیکومادرید گلی کاملا شبیه به گل ارلینگ هالند در بازی امشب به ثمر رساند. همچنین این ضربه، کمی ضربات دوست عزیزم زلاتان ابراهیموویچ را به یادم آورد که این توانایی را دارد که پای خود را تا آسمان بالا ببرد و ارلینگ هالند نیز در این زمینه کاملا شبیه زلاتان عمل می کند.

عملکرد جود بلینگام در ترکیب دورتموند؟ او بازیکن فوق العاده استثنایی است و فکر می کنم همه این موضوع را می دانند. نه فقط به این دلیل که سرمربی سیتی این موضوع را به شما می گوید، بلکه همه از کیفیت جود بلینگام مطلع هستند.

دیدگاه‌ها