کد خبر : 1843786 | 24 شهریور 1401 ساعت 02:51 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

بونوچی: هواداران حق دارند علیه ما سوت بزنند

لئوناردو بونوچی، کاپیتان ایتالیایی و باتجربه یوونتوس، اعتراف کرد که نگران شرایط این تیم است.

بونوچی: هواداران حق دارند علیه ما سوت بزنند

به گزارش ورزش سه پس از شکست 2-1 مقابل پاری سن ژرمن، یوونتوس امشب با همین نتیجه در خانه نیز برابر بنفیکا شکست خورد تا برای اولین بار در تاریخ خود هر دو بازی ابتدایی گروهی لیگ قهرمانان اروپا را باخته و 6 امتیاز با صدرنشین فاصله داشته باشد. هواداران یوونتوس در پایان این دیدار به شدت به عملکرد این تیم اعتراض داشتند و لئوناردو بونوچی در این رابطه حق را به آنها داده است.

1745308

لئوناردو بونوچی گفت: "این درست است که هواداران علیه ما سوت زدند، اما حرف چندانی وجود ندارد. ما در دیداری باختیم که مطلقا نباید شکست می خوردیم و پس کاملا منصفانه است که سوت های اعتراضی هواداران را بشنویم. من کاپیتان تیم هستم، پس باید مسئولیت را بپذیرم. ما در حال گذراندن دوره ای هستیم که همه چیز برای یوونتوس دشوار پیش می رود.

من نیز نگران شرایط تیم هستم و هیچ فایده ای در انکار این موضوع برای ما وجود ندارد. متاسفانه انگار این تمایل را داریم که در طول یک بازی مسیر خود را گم کرده و دچار تعلل شویم. البته من نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ می دهد و این همان چیزی است که حتی من را بیشتر از قبل نگران می‌کند. ما در طول یک بازی نمی توانیم ثبات تیمی خود را حفظ کنیم. در این لحظه فقط باید سکوت کرده و برای تلاش بیشتر دست به کار شویم. این وضعیت باید تغییر کند، البته بازیکنان زیادی از یوونتوس به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب نیستند، بنابراین همان ترکیب همیشگی به بازی ادامه می دهند و خستگی تیم نیز در این مدت بیشتر شده است."

دیدگاه‌ها