کد خبر : 1843792 | 24 شهریور 1401 ساعت 09:19 | 7.5K بازدید | 6 دیدگاه

علیرغم اعتراض هواداران یووه؛ آلگری استعفا نمی‌دهد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، قصد دارد همچنان به کارش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.

علیرغم اعتراض هواداران یووه؛ آلگری استعفا نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
نتایج و سبک بازی این تیم از ابتدای فصل باعث شده است که بسیاری از هواداران یووه شدیدا از وضع موجود ناراضی باشند و بارها این نارضایتی را ابراز کنند. 
باخت شب گذشته به این معنا بود که آنها حالا در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شکست خورده‌ و موفق به کسب حتی یک امتیاز هم نشده‌اند و این اولین بار در تاریخ فرمت جدید این رقابت‌هاست که چنین اتفاقی برای بیانکونری رخ می‌دهد. 

1742767


فشارها بر آلگری بیشتر از هر زمان دیگری در حال افزایش است و حتی تصاویری از دیدار هواداران این تیم با مدیران یووه منتشر شده است که در آن خواهان برکناری آلگری و استفاده از مربی جدید هستند. 
این مربی ایتالیایی تنها دو بازی از هشت دیداری که در تمامی رقابت‌ها انجام داده را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آنها چهار امتیاز با میلان، ناپولی و آتالانتا در لیگ ایتالیا فاصله دارند و بدون امتیاز در قعر گروه H لیگ قهرمانان قرار دارند که پی اس جی و بنفیکا با 6 امتیاز صدرنشینش هستند. 
هشتگ اخراج آلگری شب گذشته بار دیگر در توییتر به شکل گسترده مورد استفاده قرار گرفت اما بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که این او هیچ تصمیمی برای استعفا از سمتش در راس کادر فنی یووه ندارد و همچنان به حضور در این تیم ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها