کد خبر : 1843796 | 24 شهریور 1401 ساعت 09:55 | 51K بازدید | 9 دیدگاه

خشم هواداران سلتیک؛ لعنت به ملکه! (عکس)

به نظر می‌رسد که هواداران سلتیک چندان تحت تاثیر درگذشت ملکه الیزابت دوم قرار نگرفته‌اند.

خشم هواداران سلتیک؛ لعنت به ملکه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سلتیک شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف شاختار دونتسک رفت و در نهایت به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 
فوتبال بریتانیا در روزهای اخیر تحت تاثیر درگذشت ملکه بوده است و جدای از لغو مسابقات هفته هفتم و بعضی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، هواداران رنجرز هم شب گذشته ادای احترامی تمام عیار نسبت به ملکه الیزابت به نمایش گذاشتند. 
با این حال، هواداران سلتیک نشان دادند که حتی در این مسئله نیز به صورت جدی با رقیب سنتی‌شان اختلاف نظر دارند و به هیچ وجه دل خوشی از خانواده سلطنتی انگلیس ندارند. 
آنها شب گذشته بنرهایی توهین آمیز خطاب به ملکه و خانواده سلطنتی به همراه داشتند که روی یکی از آنها نوشته شده بود:« لعنت به ملکه!»

1745319
همچنین با وجود این که تمامی تیم‌های بریتانیایی در روزهای گذشته پس از شروع بازی اجازه داشتند یک دقیقه سکوت به احترام ملکه را به اجرا بگذارند اما در جلسه پیش از بازی سلتیک برابر شاختار، این تصمیم گرفته شده که نیازی به سکوت برای ادای احترام به درگذشته ملکه نیست. البته بازیکنان هر دو تیم بازوبند مشکی به بازو داشتند. 
شاختار در این بازی میزبان تیم حریف بود اما به دلیل شرایط دشوار اوکراین و ادامه حملات روسیه به این کشور، این دیدار برای حفظ امنیت بازیکنان هر دو تیم در ورشو برگزار شد اما هزاران هوادار سلتیک برای حمایت از تیم‌شان به این شهر سفر کرده بودند.

دیدگاه‌ها