کد خبر : 1843811 | 24 شهریور 1401 ساعت 12:16 | 15.7K بازدید | 12 دیدگاه

هشت بازی تدارکاتی پیش روی شاگردان رنار

آمریکا بازی با ایران را برابر عربستان شبیه‌سازی می‌کند

تیم ملی عربستان تا قبل از آغاز جام جهانی، در هشت بازی دوستانه به میدان می رود.

آمریکا بازی با ایران را برابر عربستان شبیه‌سازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال عربستان تا پیش از آغاز رقابت های جام جهانی اعلام شد که مهمترین و جالب ترین حریف سعودی ها، تیم ملی آمریکا یکی از حریفان ایران در قطر است.

حساب رسمی تیم ملی عربستان شب گذشته برنامه آماده سازی شاگردان رنار برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد که طی آن، سعودی ها قرار است در هشت مسابقه به مصاف تیم های مختلفی از جمله آمریکا، کرواسی و اکوادور برود.

طبق برنامه اعلام شده، عربستان در فیفا دی پیش رو و در تاریخ های اول و پنجم مهر ماه به ترتیب به مصاف اکوادور و تیم ملی آمریکا خواهد رفت. با توجه به هم‌گروهی ایران و ایالات متحده، این بازی برای کادرفنی تیم ملی و کارلوس کی روش از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این، آمریکایی ها نیز برای شبیه سازی دیدار مقابل ایران، با یک حریف آسیایی روبه‌رو خواهند شد تا بدین صورت آمادگی دیدار مقابل شاگردان کی روش در جام جهانی را داشته باشند. قرار است هر دو دیدار برابر اکوادور و آمریکا در اسپانیا و شهر مورسیا برگزار شود.

سعودی ها در ادامه و در تاریخ 30 مهر مقابل مقدونیه، چهار آبان برابر آلبانی، هشت آبان با هندوراس، و در تاریخ های پانزده، نوزده و بیست و پنج آبان به ترتیب با ایسلند، پاناما و کرواسی روبه‌رو خواهند شد. به‌جز دیدار پایانی مقابل کرواسی که در ریاض برگزار خواهد شد، تمامی مسابقات ذکر شده در ابوظبی امارات انجام می شود.

سپس عربستان در تاریخ اول آذر نخستین بازی خود در جام جهانی را برابر آرژانتین برگزار خواهد کرد. لهستان و مکزیک دیگر حریفان سعودی ها در گروه C این پیکارها خواهند بود.

1745329

دیدگاه‌ها