کد خبر : 1843817 | 24 شهریور 1401 ساعت 13:00 | 47.7K بازدید | 11 دیدگاه

آمریکا با این کیت در مقابل ایران (عکس)

نایکی از پیراهن آمریکا برای جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد.

آمریکا با این کیت در مقابل ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که حدود دو ماه تا جام جهانی 2022 قطر باقی مانده، تولیدی نایکی امروز از البسه تیم‌های مختلف در جام جهانی رونمایی کرد و مشخص شد که پیراهن ایالات متحده، همان لباسی است که چند هفته پیش طرح آن لو رفت و با اقبال منفی از سوی هواداران فوتبال در این کشور مواجه شد.

با این حال نایکی پیراهن سفید رنگ را به عنوان کیت اول تیم آمریکا در جام جهانی معرفی کرده و پیراهن سرمه‌ای رنگ نیز به عنوان لباس دوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آمریکا در جام جهانی 1998 با کیت سفید مقابل ایران قرار گرفت.

به گفته نایکی البسه جدید آمریکا قرار است نمادی از سایر ورزش‌های این کشور نیز باشد؛ لوگو به جای سمت راست سینه، روی آستین قرار گرفته تا تداعی‌کننده لباس فوتبال آمریکایی باشد. همچنین لوگوی فدراسیون این کشور وسط پیراهن جای دارد تا نشانه تیم ملی بسکتبال آمریکا را منعکس کند و بخش شانه و آستین هم اشاره به تیم ملی هاکی دارد.

آنطور که نایکی در بیانیه‌اش گفته، پیراهن آبی جدید از "تکنیک های طراحی موجود در صنعت مد و لباس خیابانی آمریکا" الهام گرفته شده است.

نکته جالب اینکه یقه در لباس تیم‌های ملی استرالیا، نیجریه و... ثابت است اما در مجموع طراحی نایکی برای آمریکا نکات منحصر به فرد و اختصاصی جالبی را دارد.

آمریکا در جام جهانی با ایران، ولز و انگلیس هم گروه است.

1745332
1745333

دیدگاه‌ها