کد خبر : 1843820 | 24 شهریور 1401 ساعت 13:23 | 20K بازدید | 8 دیدگاه

کابوس حذف زودهنگام؛

فاجعه آلگری؛ این بدترین یوونتوس تاریخ است! (عکس)

یوونتوس برای اولین بار در تاریخ در هر دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب و با کابوس حذف در مرحله گروهی روبه‌رو شده است.

فاجعه آلگری؛ این بدترین یوونتوس تاریخ است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم فتح افتخارات فراوان در ایتالیا در دو دهه اخیر، یوونتوس دومین و آخرین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در سال 1996 به دست آورد و از آن زمان در پنج فینال در این تورنمنت شکست خورده است. بزرگ ترین رویای بیانکونری در 25 سال گذشته به تلخ ترین کابوس این تیم در هفته های اخیر تبدیل شده و حالا در این فصل آنها با شرایط به مراتب بدتری روبه‌رو هستند.

تیم تحت هدایت مکس آلگری در دو بازی ابتدایی خود در مرحله گروهی مقابل پاری سن ژرمن و بنفیکا شکست خورده و این دو تیم در بالای جدول قرار گرفته هر دو اکنون 6 امتیاز دارند. قبل از شکست شب گذشته برابر تیم پرتغالی بود که آلگری مدعی شد تیمش برای صعود به مرحله گروهی به 10 امتیاز نیاز دارد و در واقع آنها در چهار بازی بعدی باید حداقل سه بار پیروز شوند تا به یک هشتم راه یابند. یووه باید موفق به شکست بنفیکا در دیدار خارج از خانه و پاری سن ژرمن در آخرین بازی مرحله گروهی در تورین شود و رسیدن به این اهداف اصلا ساده نیست.

یوونتوس همچنین تنها دو پیروزی از 6 بازی در سری آ کسب کرده و با 10 امتیاز، چهار امتیاز کمتر از آتالانتا، میلان و ناپولیِ صدرنشین گرفته است. دوسان ولاهوویچ در 6 بازی در تمام رقابت‌ها در فصل جاری، چهار گل به ثمر رسانده، آنخل دی ماریا بعد از طی دوران مصدومیت هنوز به فرم اصلی خود نرسیده و زمان بازگشت پل پوگبا به میادین نیز مشخص نیست.

فدریکو کیه‌زا نیز یا در سال 2023 یا در بهترین حالت قبل از تعطیلات جام جهانی در نوامبر بازخواهد گشت. یوونتوس خوب بازی نمی کند و تحت شدیدترین انتقادات هواداران و رسانه ها قرار دارد تا مکس آلگری همین اوایل فصل به وضوح خطر اخراج از این باشگاه را حس کند.
17453361745338174533917453401745341

دیدگاه‌ها