کد خبر : 1843822 | 24 شهریور 1401 ساعت 13:41 | 49.2K بازدید | 17 دیدگاه

بی‌رقیب درون دروازه؛

مرد اول رئال مادرید؛ نمی‌توانید او را مغلوب کنید! (عکس)

تیبو کورتوا، دروازه بان بلندقامت رئال مادرید، در حال سپری کردن بهترین روزهای دوران ورزشی خود است.

مرد اول رئال مادرید؛ نمی‌توانید او را مغلوب کنید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته و با درخشش در نیمه دوم برابر لایپزیش موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند. اما بی تردید این تیبو کورتوا بود که در نیمه اول با عکس العمل های خود اجازه باز شدن دروازه تیم میزبان را نداده و زمینه ساز این برتری مهم و دومین پیروزی متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان شد.

تیبو کورتوا 24 ضربه از 25 شوت اخیری که در لیگ قهرمانان به سمت دروازه اش زده شده؛ مهار کرده است. تنها ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته، موفق شد دروازه کورتوا را باز کند و بقیه ضربه ها راهی به دروازه او پیدا نکرده اند. دروازه بان رئال مادرید که در سه بازی متوالی موفق به ثبت کلین شیت شده و برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان گذشته و سلتیک و لایپزیش در فصل جاری حتی یک بار نیز مغلوب نشده است.

در نیمه اول مسابقه شب گذشته تیبو کورتوا نمایش درخشانی داشته و چندین بار مانع گلزنی بازیکنان لایپزیش شد. یک بار تیمو ورنر در موقعیتی تقریبا تک به تک فاصله ای تا باز کردن دروازه رئال مادرید نداشت، اما تیبو کورتوا با خروج خود مسیر ضربه زدن را برای ستاره آلمانی لایپزیش بست تا در نهایت ضربه این بازیکن را مهار کند.

حالا رئال مادرید با کسب ۶ امتیاز از دو مسابقه شانس زیادی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان دارد و تیبو کورتوا از همین حالا باید خود را برای مسابقات دشوار مراحل بعدی آماده کند. بی تردید او فصل گذشته نقش مهمی در چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در این تورنمنت داشت و به خصوص در دیدار فینال برابر لیورپول، بارها با واکنش های خود جلوی گلزنی ستاره هایی چون محمد صلاح و سادیو مانه را گرفت. همچنین تیم ملی بلژیک نیز با این تیبو کورتوای آماده، می تواند به رویاهای بزرگی در جام جهانی پیش رو فکر کند.

17453481745349174535017453511745352

دیدگاه‌ها