کد خبر : 1843830 | 24 شهریور 1401 ساعت 14:30 | 18.9K بازدید | 6 دیدگاه

هشت‌های جدید و قدیم پرسپوليس در تیم‌ملی

دومین روز تمرین تیم ملی زیر نظر كارلوس كی‌روش در شرایطی برگزار شد که یکی از فریم‌های جالب آن تقابل هشت‌های امسال و فصل گذشته پرسپوليس بود.

هشت‌های جدید و قدیم پرسپوليس در تیم‌ملی

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی تیم ملی که تمرین پرنشاطی را برای شاگردانش در نظر گرفته بود، پیش از شروع تمرین مدعی شد که فردا لیست نهایی خود برای حضور در اردوی اتریش را معرفی و اعلام خواهد کرد.

رضا اسدی و مرتضی پورعلی‌گنجی که بعد از مدت‌ها به جمع اردونشینان تیم ملی بازگشته‌اند، در پایان تمرین امروز رو به دوربین امیرحسین خیرخواه این فریم یادگاری را ثبت کردند.

شماره هشت‌های فصل گذشته و این فصل پرسپوليس که با رویای حضور در جام‌جهانی قطر در اردوی تیم ملی حاضر شده‌اند و امیدوارند بتوانند از سرمربی سخت‌پسند پرتغالی نمره قبولی دریافت کرده و جای خود را در لیست نهایی رزرو کنند.

پورعلی‌گنجی با پشت سر گذاشتن مصدومیت اکنون جایگاه ثابتی با پیراهن شماره هشت پرسپوليس به خود اختصاص داده و اسدی نیز که فصل گذشته این پیراهن را در اختیار داشت، ترجیح داد مسیر خود را به سمت تبریز تغییر دهد و اکنون به عنوان ستاره شماره یک تراکتوری‌ها و قربان بردیف، مزد تلاش خود را با دعوت به اردو دریافت کرده و باید دید شرایط در نهایت به چه شکل خواهد بود و آنها رقبای مدعی خود را رد خواهند کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها