کد خبر : 1843832 | 24 شهریور 1401 ساعت 14:32 | 19.3K بازدید | 10 دیدگاه

زیدان و توخل؛ دو گزینه محبوب برای هدایت یوونتوس

شکست مقابل بنفیکا در تورین، کار مکس آلگری برای ادامه حضور در یوونتوس را دشوار ساخته است.

زیدان و توخل؛ دو گزینه محبوب برای هدایت یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری‌ در این فصل از هشت مسابقه در تمام رقابت‌ها تنها دو بازی را برده‌ و برای اولین بار در تاریخ در دو دیدار ابتدایی خود مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب شده اند. این تیم شب گذشته توسط تماشاگران در استادیوم آلیانز هو شد، اما مکس آلگری در پایان این دیدار مدعی شد که او بخشی از راه حل است، نه مشکل اصلی. اما به نظر نمی رسد هواداران یوونتوس اینگونه فکر کنند، زیرا هشتگ #Allegriout در ایتالیا پس از شکست یوونتوس در شب گذشته با بیش از 21 هزار پست در توییتر ترند شده است.

1745382

همچنین به جز آلگری، عملکرد دوسان ولاهوویچ نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. این مهاجم صربستانی حتی یک شوت هم به سمت دروازه نداشت و او تا به اینجای فصل در تمام رقابت‌ها در هفت بازی چهار گل به ثمر رسانده است، اما تنها یک گل در جریان مسابقه زده است. اما اغلب هواداران یوونتوس مکس آلگری را مسئول اصلی نتایج ضعیف یوونتوس می‌دانند و به نظر می‌رسد زین الدین زیدان زیدان و توماس توخل محبوب‌ترین نامزدهای آنها برای بیانکونری در ادامه فصل هستند. 

نام  سرمربی سابق چلسی در 385 هزار توییت و اسم زیدان، ستاره سابق یوونتوس، در 8625 پست نام برده شده است. توخل به تازگی شغل خود را از دست داده و در صورت تمایل یوونتوس ممکن است هدایت این تیم را در ادامه فصل بر عهده گیرد. اما زیدان بیش از یک سال است که بیکار بوده و به نظر می رسد منتظر روشن شدن تکلیف تیم ملی فرانسه در جام جهانی و حضور در رختکن این تیم در سال جدید میلادی است.

دیدگاه‌ها