کد خبر : 1843841 | 24 شهریور 1401 ساعت 14:20 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

منظورم چیز دیگری بود

والورده: شادی گلم ارتباطی به هواداران نداشت

فدریکو والورده در مورد حرکت خود پس از گلزنی برابر لایپزیش توضیح داد و گفت که هرگز هوادران رئال را به سکوت دعوت نکرد.

والورده: شادی گلم ارتباطی به هواداران نداشت

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده در بازی شب گذشته رئال مادرید برابر لایپزیش و در حالی که کار کهکشانی ها گره خورده بود، توانست در دقیقه 81 گل اول را بزند و مسیر برای پیروزی رئال را هموار کند. گل ستاره اروگوئه ای در این بازی تعیین کننده بود. والورده که فصل جاری تبدیل به بازیکن ثابت و تاثیرگذار رئال شده، دیشب به نوعی منجی تیمش لقب گرفت. 

1745376

بازی به دقیقه 81 رسیده بود که وینیسیوس در سمت چپ با حرکات تکنیکی خود، مدافع مقابلش را فریب داد و با یک پاس عرضی در بیرون محوطه جریمه، والورده را صاحب توپ کرد. فده توپ را کنترل کرد و سپس با پای چپ به زیبایی توانست دروازه لایپزیش را باز کند. او در بازی یکشنبه برابر مایورکا نیز با پای چپ یک گل فوق العاده تماشایی زده بود. به این ترتیب والورده در این فصل در هشت بازی سه گل زده و دو پاس گل داده است. او روی پنچ گل رئال تاثیر مستقیم داشته است.

شادی گل والورده نیز در نوع خود جالب بود. او از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید و چندین بار با خشم فریاد زد. والورده با حرمت دست خود، به نظر هوادران رئال را به سکوت نیز دعوت کرد.

1745377

او در مورد شادی گل عجیبش گفت:« با آن شادی گل، خشمم را خالی کردم چون بازی بسیار سخت شده بود و فکر می کردم کار مساوی تمام می شود. لایپزیش بسیار خوب بازی می کرد و به سختی پیروز شدیم. ترجیح می دهم همیشه اینگونه گل بزنم تا اینکه مثل بازی با مایورکا 50 متر توپ را پیش ببرم و سپس شوت بزنم. خوشحالم که با گلزنی کمک کردم رئال پیروز شود. هیس دادن پس از گلزنی؟ واضح است که برای هواداران نبود. هر کسی بازی را دیده باشد، منظورم من از آن حرکت را نیز متوجه شده است. اینها مسائلی مربوط به فوتبال هستند.»

او در مورد گلزنی آسنسیو هم گفت:« برای مارکو بسیار خوشحال شدم. او انسان و فوتبالیستی بزرگ است. به آسنسیو بسیار نیاز داریم. به خاطر سوت های اعتراضی هواداران علیه او متاسفم. خوشحالم که با گلزنی توانست جو ورزشگاه را عوض کند و هواداران را وادار به تشویق کرد.»

دیدگاه‌ها