کد خبر : 1843844 | 24 شهریور 1401 ساعت 15:32 | 48.1K بازدید | 12 دیدگاه

امیدوارم هیچکس این پیراهن را نخرد

بارسلونا با پیراهن سفید؟ واقعا شرم‌آور است

خوتا جوردی، کارشناس برنامه ال‌چیرینگیتو، انتخاب رنگ سفید برای پیراهن دوم فصل بعد باشگاه بارسلونا را توهین به تاریخ باشگاه و نیز هواداران می‌داند.

بارسلونا با پیراهن سفید؟ واقعا شرم‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، رنگ پیراهن دوم فصل بعد باشگاه بارسلونا سفید خواهد بود و این از سال 1978 بی سابقه است. دیاریو اسپورت شب گذشته این خبر را اعلام کرد و گویا تصمیم باشگاه بارسلونا قطعی است و به تصویب هیئت مدیره هم رسیده است. قطعا تشابه رنگ با پیراهن اصلی رئال مادرید، حواشی زیادی را ایجاد خواهد کرد و موج مخالفت ها از همین حالا شروع شده است. 

1745397

سال گذشته نیز شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه در پیراهن سوم فصل جاری بارسا از رنگ سفید استفاده خواهد شد ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

1745407

خوتا جوردی، کارشناس برنامه ال‌چیرینگیتو، که از هواداران بارسلوناست، شب گذشته مخالفت جدی خود را با این قضیه نشان داد و گفت:« نشان باشگاه بارسلونا روی پیراهن رئال مادرید؟ چطور چنین چیزی ممکن است؟ سفید در واقع رنگ پیراهن رئال مادرید است و بارسلونا هرگز نباید از این رنگ استفاده کند. واقعا شرم آور است و امیدوارم حتی یک هوادار بارسا هم این پیراهن را نخرد.»

جوردی ادامه داد:« باید به یکسری مسائل احترام گذاشت. از نظر من این توهین به تاریخ باشگاه بارسلوناست. مدیران بارسا به احساسات هواداران اهمیتی نمی دهند و این حیرت‌انگیز است.»

1745401

لازم به ذکر است که آخرین بار بارسلونا در سال 1978 از پیراهن سفید استفاده کرد. در آن مقطع یوهان کرویف برای بارسا بازی می کرد.

دیدگاه‌ها