کد خبر : 1843850 | 24 شهریور 1401 ساعت 16:35 | 32.5K بازدید | 3 دیدگاه

زوج‌ جذاب و آسیایی میلانو؛ عبادی‌پور و ستاره‌ژاپنی

باشگاه میلانو ایتالیا در این فصل از رقابت های سری‌آ یک زوج آسیایی در ترکیب خود خواهد داشت.

زوج‌ جذاب و آسیایی میلانو؛ عبادی‌پور و ستاره‌ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که باشگاه اسکرا بلخاتوف لهستان رسما جدایی میلاد عبادی پور از این تیم را تایید کرد. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پنج فصل فوق‌العاده را در باشگاه لهستانی پشت سر گذاشت و روزهای بسیار خوبی را در این تیم سپری کرد. میلاد در این مدت به یک بازیکن کلیدی در ترکیب اسکرا تبدیل شد و همواره مورد توجه مربیان این تیم قرار داشت.

عبادی پور پیش از شروع لیگ ملت‌ها در حاشیه تمرین تیم ملی تایید کرد که راهی سری‌آ ایتالیا خواهد شد. کاپیتان تیم ملی در این باره گفته بود: "بعد از پایان قراردادم  باید تصمیمی جدی می‌گرفتم، همانجا می‌ماندم یا تغییری در نظر می‌گرفتم. خوشبختانه این تغییر در ایتالیا بود و انتقالم به میلانو ایتالیا قطعی شده است و قرار است در این تیم توپ بزنم. با صد درصد توان خودم آنجا ظاهر خواهم شد."

اما یک نکته جالب در رابطه با تیم میلانو در این فصل از رقابت های سری آ وجود دارد. به جز میلاد عبادی‌پور که یکی از دریافت کننده های قدرتی این تیم محسوب می‌شود، یوکی ایشیکاوا نیز در این پست برای آنها توپ می‌زند بنابراین میلانو در این بخش دو بازیکن آسیایی در اختیار دارد که از نکات جالب تیم روبرتو پیازا محسوب می شود. میلانو در پست های دیگر نیز بازیکنان صاحب‌نامی همچون جان پاتری را در اختیار دارد.

1745427

دیدگاه‌ها