کد خبر : 1843851 | 24 شهریور 1401 ساعت 16:45 | 27.9K بازدید | 7 دیدگاه

او باید خدا را شکر کند

هر مربی جای آنچلوتی بود، به آسنسیو بازی نمی‌داد

پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که مارکو آسنسیو باید خدا را شکر کند که کارلو آنچلوتی مربی رئال است و در غیر این صورت تا پایان فصل دیگر نمی توانست برای رئال بازی کند.

هر مربی جای آنچلوتی بود، به آسنسیو بازی نمی‌داد

به گزارش "ورزش سه"، واکنش تند و عصبی مارکو آسنسیو به نیمکت نشینی در بازی قبلی رئال مادرید برابر مایورکا بازتاب فراوانی داشت و حواشی زیادی را باعث شد. آسنسیو در آن بازی و پس از تعویض پنجم رئال به شدت عصبانی شد و با لگد زدن به بطری آب و نیمکت، خشم شدید خود را نشان داد. 

1745289

او دیشب در بازی مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان از دقیقه 64 وارد زمین شد و بلافاصله پس از ورود با سوت‌های اعتراضی هواداران رئال روبه‌رو شد. آسنسیو خیلی زود متوجه شد که هواداران از رفتارش در بازی قبلی دلخور هستند. او در دقیقه 91 بازی موفق شد گل دوم رئال را بزند و با رفتن به سمت هواداران، از آنها عذرخواهی کرد.

1745372

پردراگ میاتوویچ در مورد شرایط مارکو آسنسیو در رئال گفت:« آسنسیو گل فوق العاده زیبایی زد و برای او خوشحالم. او مصمم و با انگیزه وارد زمین شد و به این گل نیاز داشت. معتقدم او در فصل جاری می تواند بسیار به رئال کمک کند.»

1745277

میاتوویچ ادامه داد:« سوت‌های اعتراضی هواداران؟ برنابئو همین است. هواداران وقتی تلاش و تعهد تیم را ببینند، تا ثانیه آخر حمایت می کنند ولی رفتارهایی شبیه به رفتار آسنسیو در بازی با مایورکا را تحمل نخواهند کرد. هواداران در بازگشت های رئال در بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان فصل قبل، نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای داشتند و نباید این را فراموش کرد. معتقدم آسنسیو خوش‌شانس است که کارلو آنچلوتی مربی رئال است. او باید خدا را شکر کند چون هر مربی غیر از کارلتو دیگر به آسنسیو بازی نمی داد.»

دیدگاه‌ها