کد خبر : 1843852 | 24 شهریور 1401 ساعت 16:56 | 37.2K بازدید | 16 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

اعتراف کیمیش برای بازیکنان بارسا؛ عجب تیمی شده‌اید!

طبق ادعای موندودپورتیوو، جاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، از پیشرفت و تحول بارسا متعجب شده و این را به بازیکنان بارسا هم گفته است.

اعتراف کیمیش برای بازیکنان بارسا؛ عجب تیمی شده‌اید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه شب در آلیانز آرنا بازی را با دو گل به بایرن باخت اما بازنده‌ای سربلند بود. بارسا فصل قبل هم در این ورزشگاه برابر بایرن به میدان رفت و 3-0 باخت اما پس از آن بازی مشخص شد که بارسا تیمی در حد و اندازه های لیگ قهرمانان و رقابت با بزرگان اروپا نیست. پس از یک سال، شرایط بارسا کاملا متفاوت شده و حتی در بازی اخیر برابر بایرن مستحق شکست نبود. بارسا در نیمه اول برتری کامل بر بایرن داشت ولی با بدشانسی و بی دقتی مهاجمانش به گل نرسید.

1745430

طبق ادعای موندودپورتیوو، جاشوا کیمیش، ستاره بایرن، پس از اتمام بازی در تونل ورزشگاه با بازیکنان بارسا صحبت کرده و به آنها گفته است که تاکنون در آلیانز آرنا به این اندازه خسته نشده بود. او اعتراف کرده که بارسا نسبت به گذشته واقعا متحول شده و حالا تیمی فوق العاده خوب و خطرناک است. کیمیش در انتها برای بارسا در بازی های بعد آرزوی موفقیت کرد.

1745431

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، نیز در نشست خبری پس از بازی گفت که تنها تفاوت‌شان با بارسا در استفاده بهتر از شانس‌های گلزنی بود. بارسا پس از دو بازی در دور گروهی، با سه امتیاز پشت سر بایرن در رده دوم قرار دارد و سه هفته بعد باید در سن سیرو به مصاف اینتر برود.

دیدگاه‌ها