کد خبر : 1843866 | 24 شهریور 1401 ساعت 17:54 | 5.4K بازدید | 12 دیدگاه

نیازمند باروحیه تا اعتماد دوباره کی‌روش

نیازمند، سنگربان تیم فوتبال سپاهان پیش از جام ملت‌های آسیا بود که با اعتماد کی‌روش برای اولین مرتبه به فهرست تیم ملی راه پیدا کرد.

نیازمند باروحیه تا اعتماد دوباره کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و امیر عابدزاده سه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های 2019 امارات در شرایطی بودند که یکسال قبل‌تر در جام جهانی روسیه 2018 این ترکیب متفاوت بود، ولی نیازمند که آن روزها زیر نظر امیر قلعه‌نویی روزهای خوبی را در سپاهان تجربه می‌کرد و رکورد بیشترین دقایق گل‌نخوردن را هم به نام خودش زده بود، خودش را هر طور بود به فهرست نهایی تیم ملی در امارات تحمیل کرد.
نیازمند البته در این مسابقات فرصت بازی پیدا نکرد ولی دعوت کی‌روش از او سبب شد تا همواره طی سه سال گذشته که ویلموتس و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بوده‌اند نام این دروازه‌بان کرجی را در فهرست خودشان قرار بدهند.
1745450
نیازمند هم در این فاصله به نمایش خوب خود ادامه داد و پس از پایان لیگ بیستم با قراردادی سه ساله راهی پورتیموننس شد؛ جایی که البته خیلی به او اعتماد نشد تا در آستانه جام جهانی برای از دست ندادن تیم ملی تصمیم به جدایی و بازگشت به سپاهان بگیرد.
حالا بار دیگر پیام نیازمند در دوران کی‌روش به لیست این مربی پرتغالی رسیده و امیدوار است اینبار هم با اعتماد سرمربی  تیم ملی به اولین جام جهانی خود راه پیدا کند. البته که با توجه به آمادگی رقبایش کار آسانی پیش رو ندارد.

دیدگاه‌ها