کد خبر : 1843875 | 24 شهریور 1401 ساعت 18:44 | 29.2K بازدید | 12 دیدگاه

کورس سرنوشت‌ساز دو استقلالی برای بقا

شانسی که در اختیار مهدی قایدی قرار داده شده، ممکن است بلیت او را برای حضور در قطر اوکی کند.

کورس سرنوشت‌ساز دو استقلالی برای بقا

به گزارش ورزش سه، مهاجم درخشان استقلال در دو فصل پیش، بعد از یک سال حضور در الاهلی، در لیگ ایران سعی دارد دوباره به شرایط پیشین نزدیک بشود.

جالب اینکه بازگشت قایدی به لیگ ایران با انتخاب مجدد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی همراه شده تا او مجددا در فهرست ملی‌پوشان قرار بگیرد و در تمرینات بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال ایران، در بازی‌های تمرینی به میدان برود؛ جایی که بازیکنان تلاش می‌کنند با نمایش خلق و خو و تکنیک و تاکتیک‌پذیری خود، روزنه جدیدی را در دل سرمربی پرتغالی تیم ملی باز کنند.

1745497

در تصویری که توسط رضا سعیدی‌پور شکار شده، مهدی قایدی را در کورس با صالح حردانی دفاع راست استقلال نشان می‌دهد؛ دیگر بازیکن جوان تیم ملی که در هفته‌های گذشته در استقلال کمتر به بازی گرفته شده اما به واسطه سابقه خوبش در تیم ملی دوباره در جمع ملی‌پوشان قرار دارد.

از آنجایی که با بازگشت رامین رضاییان به جمع ملی‌پوشان و احتمال حضور فیکس او در تیم ملی به تراکم مدافعان راست اضافه شده، شانس حردانی از قایدی برای حضور در جمع بازیکنان مسافر اتریش کمتر است اما شاید او در لحظاتی مثل این، طوری نمایش داده باشد که کی‌روش را بدل به دومین مربی کند که او را با خود به سفر دور دنیا می‌برد.

دیدگاه‌ها