کد خبر : 1843881 | 24 شهریور 1401 ساعت 19:19 | 19.5K بازدید | 14 دیدگاه

والورده؛ ستاره‌ای در مسیر اسطوره‌های رئال مادرید

والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، که بعد از درخشش در بازی دیشب رئال مادرید با ستایش سرمربی‌اش روبه‌رو شد همه خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را دارد.

والورده؛ ستاره‌ای در مسیر اسطوره‌های رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش فده والورده در دیدار دیشب رئال مادرید مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان، کارلو آنچلوتی به ستایش از او پرداخت و گفت می‌داند که این ستاره اروگوئه‌ای 10 گل برای تیمش خواهد زد. این هافبک رئال تا همینجا سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده و مسلما چالش آنچلوتی را با جان و دل قبول خواهد کرد.

والورده همه خصوصیت‌هایی که رئال و هوادارانش از یک ستاره انتظار دارند؛ به نمایش می‌گذارد؛ ویژگی‌هایی که می‌تواند او را به یکی از اسطوره‌های این باشگاه تبدیل کند. مهمترین ویژگی والورده این است که تکنیک ناب آمریکای جنوبی او با قدرت بدنی بالا همراه شده و این دقیقا ترکیبی است که رئال به آن علاقه دارد.

1745506

فده چه در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته و چه در تک‌تک بازی‌هایی که در این فصل انجام شده ترکیب این دو ویژگی را به نمایش گذاشته است.

آنچلوتی که فصل گذشته از والورده خواسته بود کمی جلوتر از آنچه عادت داشت بازی کند حالا برای ترغیب هر چه بیشتر ستاره اروگوئه‌ای در یک مصاحبه عمومی برای او چالشی خاص معین کرد. سرمربی رئال به رسانه‌ها گفت مطمئن است والورده 10 گل به ثمر می‌رساند.

1745251

اگر به آمار فده در چهار بازی قبلی رئال نگاه کنیم مشخص است که او برای پاسخ دادن به چالش آنچلوتی مشکلی نخواهد داشت. والورده در بازی مقابل مایورکا و در بازی دیشب در برابر لایپزیش گلهایی زیبا و تعیین‌کننده به ثمر رساند تا نشان دهد به یکی از ستاره‌های تعیین‌کننده تیمش تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها