کد خبر : 1843885 | 24 شهریور 1401 ساعت 19:45 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: عصبانی هستیم ولی عصبانیت لازم است

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار روز شنبه تیمش مقابل لستر در لیگ برتر در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

کونته: عصبانی هستیم ولی عصبانیت لازم است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل اسپورتینگ در لیگ قهرمانان از بازیکنانش خشمگین بود. او امروز در آستانه دیدار روز شنبه اسپرز مقابل لستر در لیگ برتر در کنفرانسی خبری شرکت کرد و عصبانیتش را تایید کرد.

کونته به خبرنگاران گفت بعد از یک شکست تلخ، عصبانیت طبیعی و مفید است و باعث می‌شود تیم بتواند به شرایط نامناسب خود واکنش درستی نشان بدهد. او همچنین در پاسخ به خبرنگاران که از تعویض نشدن سون هیونگ مین در آن بازی گلایه داشتند گفت هیچ بازیکنی از نظر او غیر قابل تعویض نیست.

1745515

آیا سون هرگز تعویض نخواهد شد؟
هیچ بازیکنی از تعویض شدن مصون نیست. این را من روشن و صریح همینجا می‌گویم. من اگر در یک مصاحبه چنین حرفی درباره بعضی از بازیکنانم بزنم هدف کمک کردن به آنها است. در فوتبال یک بازیکن ممکن است یک بازی خوب بازی کند و بازی بعدی نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. وظیفه من این است که از بازیکنانم محافظت کنم و راهی پیدا کنم که تیم در میدان نتیجه بگیرد.

ما اگر در لیگ کنفرانس اروپا بودیم می‌توانستیم در مرحله گروهی از سیاست چرخشی استفاده کنیم ولی لیگ قهرمانان خیلی فرق می‌کند. در لیگ قهرمانان اگر کیفیت تیم کمی پایین بیاید امکان پیروزی کاملا صفر می‌شود.

کونته بعد از باخت به اسپورتینگ از بازیکنانش عصبانی است؟
بله ما باید کمی عصبانی باشیم. این باعث می‌شود واکنش درستی نشان بدهیم. ما حالا این فرصت را داریم که قبل از تعطیلی مسابقات یک بازی دیگر داشته باشیم. پیروزی در این مسابقه برای ما مهم است. لستر در حال حاضر در جدول لیگ برتر در جایگاهی ایستاده که متعلق به آنها نیست. آنها تیم خیلی خوبی دارند و برندان راجرز مربی درجه یکی است.

بازگشت اریک دایر به تیم ملی انگلیس
خیلی خوشحالم چون دعوت بازیکنام به تیم ملی همیشه باعث غرور کل تیم است. این نشان می‌دهد که کارمان را خوب انجام داده‌ایم. توصیه من با اریک این است که هر طور شده خودش را نشان بدهد تا بتواند در جام جهانی بازی کند. او قابلیت این را دارد که فوتبالیستی بهتر از این باشد.

دیدگاه‌ها