کد خبر : 1843904 | 24 شهریور 1401 ساعت 21:14 | 30.2K بازدید | 19 دیدگاه

تن‌هاخ: رونالدو فیکس است چون تصمیم من این بود

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل شریف مولداوی در یک مصاحبه شرکت کرد و درباره ترکیب شیاطین سرخ در این مسابقه توضیح داد.

تن‌هاخ: رونالدو فیکس است چون تصمیم من این بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از ساعاتی دیگر در مولداوی به مصاف تیم شریف این کشور می‌رود. اریک تن‌هاخ با معرفی ترکیب تیمش در این مسابقه نشان داد که قصد دارد از مولداوی با سه امتیاز به انگلیس برگردد.

فیکس بودن کریستیانو رونالدو در این بازی باعث شد چندین سوال از تن‌هاخ به بازی کردن ستاره پرتغالی از ابتدای مسابقه امشب برگردد. تن‌هاخ از تصمیم خود دفاع کرد و گفت تصمیم او برای ترکیب مسابقه امشب تنها با هدف پیروزی گرفته شده است.

1745555

کریستیانو رونالدو در بازی مقابل شریف سومین بازی فیکس خود در فصل جاری را انجام خواهد داد. تن‌هاخ در این مصاحبه گفت:" هدف من به عنوان مربی این است که برای هر مسابقه ترکیبی انتخاب کنم که معتقدم در آن بازی پیروز خواهد شد. ما تیم خوبی داریم و همه بازیکنان می‌توانند بازی کنند. ما باید این بازی را ببریم و باید عملکرد خوبی داشته باشیم.

باید نسبت به بازی هفته گذشته به مراتب بهتر کار کنیم. ما مقابل سوسیداد به اندازه کافی خوب نبودیم. ما چه در مقابل لیورپول و آرسنال بازی کنیم و چه مقابل شریف، نگاه‌مان به مسابقه فرقی نمی‌کند. ما حرفه‌ای هستیم و ترکیب تیم به شرایط هر بازی برمی‌گردد. من باید بهترین تصمیمی که می‌تواند به تیم کمک کند؛ بگیرم".

دیدگاه‌ها